|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag funderar på att införskaffa en högtryckstvätt då jag är lite trött på vattenslangen... Jag har kollat lite påClas Ohlson. De har en CoTech för 895:-, och en Nilfisk Alto för 1995:- som ser ganska likvärdiga ut på pappret. Någon som har erfarenhet av de två? Har ni några andra tips? / Leon | |
|
kör själv med kärcher..valet mellan dom 2 du tar upp,så självklarheten nilfiskalto.cotech har jag bara hört att det bara är soper med dom grejerna.grejer man använder rätt ofta,ska vara kvalitet.saker man använder sällan ska vara billigt.de är mitt råd i alla fall... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
Mm, det känns ju bättre med nilfisken, så det är ett kändare märke. Vad finns det för Kärcher i samma prisklass då? Vad har du för nåt? / Leon |
|
|
3,97m tror jag den heter.köpte den för 4 år sedan.jag gav 2500kr för den.ica maxi har en 17-1800kr en likvärdig som jAG har,fast med bättre lösning.klart prisvärd.kolla upp det... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.