|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
moose46: Det är rätt uppfattat. För utställningen och tipsrundan är det bara "rena" M modeller som får delta. Mvh |
|
|
Övriga bilar är självklart välkomna att komma och titta, men som Pontus säger för att delta i utställningen och tipsrundan krävs att man har en "äkta" M-bil. Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se |
|
|
Snart dax. hoppas vädret blir bättre.. någon som åker från tranås ( småland) hållet.?? BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Enligt Aftonbladets väder ska det bli 19 grader och sol på lördag Länk Vi åker från småland på fredag eftermiddag. Fredrik Andersson |
|
|
Vi får hoppas dom har rätt =). Dock så E36 M3 såld =/, Men jag kanske kommer hinna med att visa upp ett ev nyförvärv, det blir lite tight iom att bilen måste vara i topp skick inför träffen men man får jobba hårt, så kanske det går =). Mvh |
|
|
pontus_onelove, det handlar bara om prioritering! Gör du det rätt så bör du hinna! :-) Blogg:M3Länk |
|
|
Abbe: Haha jo, hämtar jag det ev nyförvärvet imorgon, Så bör det funka. Sluta jobba vid ~1200, Tvätta av bilen och sedan åka hem för den stora vaxningen, uppfrächning av lister osv, en beräknad tid på ca 10h innan bilen är i den kontitionen jag vill ha den. Sen bär det av in till stan. Där vi kommer att ordna in för lördagen =). Mvh |
|
| är anmällningen stängt nu ? har missat denna helt | |
|
Maxad, jag har skickat ett PM till dig Fredrik Andersson |
|
|
M3E30.se (fredrik) vilken tid åker du.? passerar du tranås ? MVH peter Jonsson BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
Lars Jakobsson |
Undrar samma sak som maxad, sidan där man anmäler sig funkar ju inte? |
|
bmwjonsson: Jag vet inte när jag kommer ifrån och vet därför inte heller när vi kan komma iväg. Men förmodligen någongång på eftermiddagen. Maxad och Lars Jakobsson: Vi måste tyvärr sätta en sista anmälningstid, detta för att vi skall veta hur mycket fika och korv m.m det kommer gå åt. Men om du är intresserad av att komma så kan du maila/ringa Thomas (adress/nummer står på träffens hemsida) så kan du nog efteranmäla dig. Fredrik Andersson |
|
|
Maxad: Lars Jakobsson: Ni är välkommna, OM ni medelar det här under dagen/kväll, Jag vill veta hur många passagerar det är exklusiva förare. Och om ni vill vara med och grilla på kvällen. Mvh Pontus |
|
|
Tack för en trevlig bmw träff. fina bilar och kanon väder BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
Lars Jakobsson |
Mkt bra träff! Trevliga människor, fina bilar, perfekt väder och inte minst kalas mat som avslutning :P Hoppas på en liknande nästa år! Mkt tack! Lars och Sofie |
|
Skoj att ni tyckte om arrangemanget, det var andra gången träffen anordnades, så lite små saker fanns säkert att gnälla över. Men jag tyckte ändå att det slutade bra. Tyvärr så han jag inte vara med mer än några timmar. Efter som att det verkar finnas intresse för en "M run 2008", så kommer den med all säkerhet att bli av. Information kommer att komma. Alla som deltog skötte sig bra, och ska ha en eloge. Förare som anmälde sig och inte dök upp utan att medela detta, hoppas jag tänker efter till nästa träff!. Bilder kommer att dyka upp så småning om. Och några av oss, som körde M3 E46 samt M5 e34/e39 vet säkert vem som ska starta sist nästa år =). (Om någon känner sig träffad, ta det som ett skämt). Mvh Pontus. |
|
|
Tack för en väldigt trevlig träff. Det var en riktig fullträff. //Calle |
|
|
Kul att stå och prata med så många som har samma intresse. Tänkte att jag skulle gnälla lite också, och det ända jag kommer på är att vägen kanske inte var den bästa under bilorienteringen. Tack för en kanonbra träff, ser fram emot nästa år. Emil BMW CS#6565 |
|
|
Jag har lagt upp mina bilder från helgen på träffens hemsida: Länk Fredrik Andersson |
|
Lars Jakobsson |
Får inte länken att funka :( |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.