|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
BMW M-träff Motorsport 2 juni 2007 - i samarbete med M-bilar i Västerås Ordnas för BMW-entusiaster. Ägare av M-modeller av BMW. Program * 10.00 Samling vid M-bilar i Västerås Transformatorgatan 11. (se karta t.v.). * 10.00 - 11.00 Fika med kaffe och fralla. * 12.00 Lunch, grillad korv med bröd samt dryck. * 13.30 Bilorientering med frågor mot Schenstromska herrgården (Ramnäs) ca. tid: 1,5h. * 16.00 Prisutdelning med fina priser i Ramnäs på herrgården. Träffen avslutas. * 17.00 - Grillning på herrgården 150:- /person. OBS! preliminärt schema. Priser Övernattning på Comfort hotel i Västerås 250:- /natt alt 500:- för dubbel rum, frukost ingår glöm inte att uppge "BMWträff" vid bokningen. (OBS! gäller bara natten mellan fredag och lördag). Övernattning på herrgården 400:- /person (frukost ingår) Mat på herrgården (grillning) 150:- /person (på kvällen) Övrig information Inkvartering för bilarna är ordnat i larmat garage. För vidare information, tag kontakt med Thomas Aiderfors 070-6546472. Buss är ordnad från garaget till hotellet. Anmälningsformulär och all information finns på länken nedan: Länk Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se | |
Gemini__ |
Trevligt, anmäld och klar =) Mvh: Thomas |
|
Jag hoppas att denna träff blir av nästa år också, kan tyvärr inte delta denna gång! :-( Blogg:M3Länk |
|
|
Abbe: Fortsätter intresset finnas så kommer träffen att arrangeras flera gånger. Hoppas du kan dyka upp nästa träff!. Mvh |
|
| Jobbar när de där är så får utebli även jag :( | |
|
pontus_onelove, intresset från min sida kommer inte att minska! :-) Och till nästa år blir det garanterat inga fler barn gjorda för min del! :-)) (planerad födsel denna gång är 9: Juni!) Blogg:M3Länk |
|
|
Abbe: Aha är det på det viset!. Hoppas allt går bra med födseln =). Du är välkommen nästa år.. Mvh |
|
| Ja nu var vi reggad och klar med båda bilarna :-) | |
|
Jag ska försöka komma. Min Bil Länk |
|
|
2002; Hoppas på att få se din röda best , kul med fler lågmilade M5or :-) |
|
|
Kul med så många anmälda och mer lär det bli! Just nu finns ju hela M5 familjen (E28, E34, E39 och E60) representerad och hela M3-familjen (E30, E36 och E46). Skulle vara kul om vi kunde få med någon M6:a och M635CSI också. Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se |
|
|
OBS! Sista anmälningsdag är måndagen den 28 maj Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se |
|
| Anmäld!... :) | |
|
Tyipiskt att man inte har en M bil nu då när det är så nära :) |
|
|
Skoj att det har kommit in så pass många anmälningar änsålänge. Nu ber vi bara för strålande sol hela dagen =). Mvh |
|
|
jävla trist att det bara är m-bilar... har ju bara m-paket :P No turboshit, just real power! |
|
| Då var man anmäld till träffen;) | |
|
Kullen: Ja dom dissar ju oss budget bilar rätt duktigt :'(..... hahaha :P |
|
|
Fantastiska Z4:an: "Tyvärr" så har vi bestämmt oss för att strikt köra på temat M bilar. men ni andra är välkommna att kolla och prata lite BMW =) Mvh Pontus |
|
|
Fantastiska Z4:an: JA! vi fixar en egen träff för bilar utan M :D No turboshit, just real power! |
|
| är träffen enbart för m3 m5 med mera inte för andra bilar är det korrekt uppfatat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.