|
|
|
|---|---|
|
Det här kanske är en dum fråga men jag är helt novis. Jag behöver fälgar och sommardäck till min e34. Vilka utbytesmodeller kan jag använda. Jag har fått olika svar var jag frågat. Fungerar fälgar till e36 tex? Finns det ingen utbyteslista? Vore tacksam för svar från någon som har koll på detta. Mvh André | |
Conan999 |
Fälgar ifrån en E-36 är inget lämpligt val eftersom de breddar på olika sätt. Conan999 |
|
Hej! Det finns ju inga dumma frågor! ;) Jag hoppas att du har sökt i forumet för det finns väldigt mycket. Jag kan tyvärr lite om vilka fälgar som går att överföra från modell till modell o.s.v. men, rent visuellt så tycker jag att M6 fälgarna såg bra ut på e34. Det diskuteras här: Länk |
|
|
y-rondell eller bbs fälgar är dom snyggaste jag vet... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
Jag hittade denna :) Länk |
|
|
Bra länk du hittat. Här är en annan Länk som visar hur fälgarna kan bytas mellan olika modeller. Du kan ta även från E39 om du kompletterar med centrumringar. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
BBS Challange, finns nog inga snyggare fälgar. Men Y-Rondell, herre gud, finns väl inget som är så ute? Sitter ju nästan på varje E34 i sverige. =P |
|
|
absolut inte ute med y-rondell,därför att många tycker dom är snygga helt enkelt o därför väljer många dom.jag håller med dig bbs-challange är riktigt snygga... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.