|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| Jag kommer gärna om det finns plats! | |
|
Måste tyvärr avanmäla, Mamsen skulle naturligtvis ha 70kvm ekparkett uppburet just på torsdag kväll :( ...men man kanske får en muskel på köpet. |
|
|
Alla som anmält sig är välkomna. Erik G: Du kan få bara 90 kvm till här om du blir beroende:)) Mvh Asken Som debutera som diskret pappa.... |
|
|
Asken: Jag kommer nog oxså:) |
|
|
Hade gärna kommit, men är lite upptagen med att ratta en Ferrari 550 Maranello ner till Malmö i Ferrari Relay i morgon ;) |
|
|
Stackars acey! Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
| Hur blir det me kärrorna. vart och hur ställer man sig? | |
|
En liten vädjan är att ni sammåker i största möjliga mån. Det är hård parkeringsbrist i kvarteret! Välkommna! Mvh J.Sandell |
|
|
Lämnar min plats till förfogande, lite annat att fixa har kommit i vägen. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jörgen, jag behöver inte parkera, jag tar cykeln.........:-) Mats BMW CS #5847 |
|
|
t80196: Ska vi lackbehandla och smörja kejdan på en gång då kanske! :-) |
|
| Sökes, extremt skitig bil. Då menar jag inte tvättad på månader. Den som kommer i en, vänligen ring jörgen i förväg för lite samordning. 086650810 mvh asken | |
|
Jag måste tyvärr lämna återbud så min plats är till förfogande... Hoppas det blir en favorit i repris nästa år! |
|
|
Ja, som Asken skriver. En fräsch bil som inte är tvättad på ett tag och kanske lite smårepig i lacken sökes. Jag ska gå genom lite tvätt, snabbpolering och glasbehandling på denna bil. Vore bra om någon tordes låna ut den till det! 08-6650810 Mvh: J.Sandell |
|
|
Asken&Polernise: Min bil står på verkstaden och hade varit ett bra objekt, tyvärr hinner jag inte komma:( |
|
|
asken och polernisse: min står till förfogande - den är inte tokskitig, men jag kan köra i damm och spola med spolarvätska samtidigt för att få den ännu skitigare.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Ordnat! Tack för visat intresse! :-)) |
|
| Tyvärr måste jag lämna återbud. Kidsen 7:k | |
|
Tack alla särskilt Jörgen för en trevlig, informativ och inte minst kulinarisk kväll! Mer sånt! Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
Hur diskret var Asken? Någon som ens såg till honom? Bilder? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.