|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Asken: Härmed anmäler jag att jag kommer. Marcus: Det ligger på vallhallavägen, inte den i Åhlensgaraget :) |
|
|
Erik: aaaha, den där som man måste åka nedför ett stup för att komma ned till? I see :) Bra att veta så man inte ser ut som ett fån nere hos Petter i Åhlénsgaraget ;) Nåja, som sagt, eventuellt behöver jag andra transportmedel dit då leverans av delar kommer dra ut på tiden :/ |
|
|
Här är en förnämlig länk till en karta för er utan Gps! Vilka i-landsproblem vi dras med!! Länk Mvh J.Sandell |
|
| B8 eller 525, det får du avgöra Marcus! | |
| Om det inte är fullbokat så skulle jag gärna komma | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Inte alls omöjligt att man tar en tur åt Tjockholmshållet. ///MVH Hasso Länk |
|
Det låter kul Räkna in mig Mvh Janne |
|
|
Polernisse: Glöm inte att svara på min förfrågan som skickats via PowerPost är du snäll. SOL /J |
|
| JoakimA: Hej, skicka den en gång till på jorgen@j-sandell.se Mvh Jörgen | |
Hawar |
Hej, Jag kommer också. Hawar |
|
Finns det hjärterum finns det ståutrymme, stjärterummet behåller jag för mig själv:) Mvh Asken A true man listen twice as much as he speaks. |
|
| Jag kan inte komma min chef kommer på besök, fasen!!!! | |
|
starre: Ta med chefen och bjud han på fika och en liten matbit, han komemr ha kul:) Mvh Asken |
|
|
Detta låter trevligt ! Hur många har anmält sig / hur många " platser " ? |
|
| ca 25 tills nu. | |
|
Jag kommer, Räcker detta som anmälan? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Anmal er nu alla som inte gjort det! Missa inte den unika chansen att uppleva nar Asken ser diskret ut. 330 ...for tillfallet pa Manhattan, vilket forklarar den knasiga stavningen |
|
|
En liten vädjan är att ni sammåker i största möjliga mån. Det är hård parkeringsbrist i kvarteret! Välkommna! Mvh J.Sandell |
|
| Kommer gärna om det finns plats! | |
|
Herr. Ask o Herr. Jürgen! Jag måste tyvärr återkalla min anmälning, det blir för stressigt för mig att ge mig av till stockholm (fyller ju 30 dagen efter). Jag hade jättegärna bevittnat hur Herr. Ask visar sig från sin diskreta sida men tyvärr blir det inte så! Hoppas ni får (det får ni garanterat) en trevlig kväll där Jörgen sprider sin oändliga kunskap! /Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.