|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Varmt välkomna Torsdagen den 4:e Maj klockan 18.00 till Jörgen Sandell på Valhallavägen 156. Länk Antalet platser är anpassat till ca 35 stycken. Det kommer finnas Dricka samt Smörgåstårta. Detta är självfinansierat, 50kronor per person som entreavgift. Jörgen kommer att berätta lite om bilvård. Automiracle kommer förevisa buckelknackning och lite andra kul överraskningar står på programmet. Om möjligt kommer även det erbjudas specialpriser på aktuella produkter denna kväll. Mer om detta senare i tråden. Bland andra Doktor Per tjatas det på men Ni ger han för mycket jobb så han hinner inte ifrån:) Några trevliga BMWs och Alpina kommer att finnas i lokalen. Välkomna att anmäla intresse om deltagande i tråden. Frågor och funderingar undanbedes Mvh Asken Hatar att slösa, älskar att spendera. Medvetenhet är viktigt vid val av lösning. | |
| Entren avlägges kontant vid ankomst. Ytterligare information postas i tråden när den finns tillgänglig. I övrigt formulerar jag mig enligt ovan för att lätt kunna avläsa= en postning = en deltagare. Tack för din hjälp i detta! | |
|
Låter kanontrevligt! Ja kommer gärna :) /Tobbe |
|
|
Helt klart intressant... Fråga bara, den 4maj är en fredag??? Länk /Thomas |
|
|
Om otrogna är välkomna hänger jag gärna med. Ja, den 4 är en fredag. Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
| Tretretti: Ja e ju också otrogen... :-P men hoppas man e välkommen iallafall! | |
|
Hallå. Jag såg ju sen att detta var en fredag! Det korrekta som gäller är torsdagen 3/4, inget annat! Välkomna! Mvh/J.Sandell (Tobias: Du e förlåten ;-) |
|
|
Torsdag den 3/5 så är ordningen återställd:) Mvh Asken |
|
|
Ja, jag är visst hög på avfettning idag! Asken har rätt!! Mvh J.Sandell 3/5!! |
|
| oj, man kanske ska komma och polera lite på plastbiten då | |
|
Men Asken? Var du verkligen tvungen att lägga träffen på min 30-årsdag? Jag har inga som helst möjligheter.... Aaaah! Jag ser ju nu! 3/5? Yay! Dagen före min födelsedag för sjutton! Då kan jag ju eventuellt, nu skall rådgöras med ev. andra intressenter (eg. flickvän :)) så att inget kan hindra mig! Det skall bli skoj! //Marcus |
|
|
Perfekt! Kommer gärna så blir bilen fin lagom till Mantorp. Mvh Dic. |
|
|
Jag kommer gärna Rolf |
|
|
Kommer /Rickard |
|
|
Det var ju jäkligt trevligt 2004, så det är inte omöjligt att jag dyker upp även denna gång ;) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Låter mycket trevligt. Jag kommer. Mvh //Peter |
|
|
Här är en till Mvh Reino |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag ska be om lov av frugan bara! Börjar bli fullt i planeringskalendern för kommande träffar! ;-) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Kommer gärna... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Vad trevligt att så många visar sitt intresse. Själv kan jag erkänna att min bilbudget på ett år borde motsvara ett mindre u-lands kostnad för utbildning och sjukvård. Jag antar att de flesta likasinnade befinner sig i samma läge:) En liten överraskning när Ni kommer kommer att glädjande nog boosta tillvaron klockrent! Mvh Asken |
|
|
Jag dyker oxå upp!!!! Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.