|
|
|
|---|---|
|
Okej, är väldigt nära att köpa en z3 coupe automat nere i deutschland. Är automatlåda verkligen ett sådant stort hinder vid en ev försäljning? Varför jag just har uppmärksammat bilen ifråga är pga den goda historiken, skicket etc... Bilen har bara rullat 3000 mil -ärliga sådana. Detta vet jag pga. min kompis nere i berlin äger den... I var fall, ska jag blåsa av hela köpet pga att bilen har automatlåda? Kan för övrigt nämna att jag tänkt att nyttja bilen året runt... | |
| Du får nog sämre andrahandsvärde med automatlåda, | |
|
En fin bil hittar alltid köpare och när det handlar om en udda bil som Z3 Coupe som finns det fler udda köpare än för en 116i så köp och fundera inte på att sälja den direkt=) Jag tycker den låter intressant fast jag har väldigt svårt för automat=) Stephan |
|
|
Inte påverkar det priset nämnvärt, däremot skulle jag kunna spekulera i att det möjligen kan ta lite längre tid att sälja den, men som Stephan säger, en fin bil hittar alltid köpare oavsett låda. Jag gillar automat, så jag skulle definitivt vara intresserad om jag nu var spekulant på en Z3......... Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.