|
|
|
|---|---|
|
Hallo Jag har en kompis som ska köpa en M3 E46. Han har hittat en till salu i stockholm, och nu vill han ha lite synpunkter om den. Den ligger inte ute på internet men kan skriva vad jag vet om den. M3 2002/6 uttagen 2003, tror jag? Svensksåld på Borgsbil Stockholm Ca 4000mil Individual lack, svart solid eller nått. fanns 2 st i sverige tror jag Väldans fint skick Svart skinn, elstolar Manuel Harman Kardon system Ferrita sportsystem Eibach sänkt 19" orginal 18" med nya vinterdäck Faceliftad Backsensor Shortshift Hamann brakedust? eller vad det hette Utökat skinn? plus lite mer lull lull som jag inte kommer ihåg. Men det var lite mer grejer. Nyservad, rekondad, lackförseglad. Nu till prisfrågan, han skulle få ta den för 310 000. Är det prisvärt? Kompisen gillade verkligen bilen och den var kanonsnygg osv. Vad tycker ni? Ska man göra M-test och vad kostar det? Tacksam för snabba svar då han vill handla den imorn! Mvh Per | |
|
Låter bra tycker jag om bilen är i toppskick, ett M-test är ju bra, kostar någon tusenlapp men det är det värt om de nu skulle hitta div fel/dolda fel och hittar de inte några fel känns det säkert tryggt att veta det. Mvh/Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
| Vart finns denna bil?? Intresserad om inte han ska ha den. | |
| Låter som ett bra pris tycker även jag om bilen är i det skick som beskrivs, bra med utrustning oxå...bara att köpa | |
|
Hade det varit SMGII på den så hade det varit ett bra pris. 310 för en 02a, som iofs bara gått drygt 4k, är väl runt marknadspris just nu. Om han gillar bilen och vill ha den är det nog bara att slå till, men det är ju inget "klipp" Den 02a eller 03a som stod på BMW Solna för någon månad sen gick för 290k. Den hade gått runt 7k men hade SMG, silver, skinn, bra utrustning, sv-såld och garanti etc... |
|
| Edit: jag menar marknadspris och kanske strax över. Läs: jag hade nog velat ha ner den till strax under 300. | |
| Johisco; hur kan den bilen som du nämnder ha Garanti ? Rent genrellt så är det inte många fina bilar som säljs hos Bmw solna när det gäller Beg marknaden, de ger jo alltid ett skambud vid inbyte så jag har svårt att tro nån som har en fin bil skulle byta in sin där, men visst finns det undantag där folk inte bryr sig om pengar eller har för mycket så de inte skadas. | |
| Den hade ett halvår garanti kvar. Vet inte från vem men tror det var BMW Premium nånting. Den var toppenfin kan jag intyga förresten. De har/hade dessutom en Z4 3,0 04 som var maxutrustad och toppenskick också. | |
| Denna bil är såld o gick för 320tusen igår =) | |
|
Du som är Emil alltså? :) Hehe va ute och åkte med rathje igår med den, va riktigt fin och han va så nöjd! Mvh Per |
|
|
Hehe, ja precis. Se till att han inte blir för gasglad så körkortet ryker igen =) //E |
|
| Finns det några bilder på denna bil som man kan se? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.