|
|
|
|---|---|
| Varför kommer de sig att de inte finns några M535or till salu? Har letat lite överallt men hittar inte en enda! Något tips på vart man kan få tag i en? | |
Gemini__ |
Gäller att hålla ögonen öppna, rätt var det är dyker pärlan upp. Men det gäller att bara beredd att betala för ett fint ex. Finns inte många fina ex. kvar av dessa härliga vagnar, tyvärr. Mvh: Thomas |
| Ja men de känns som man har hållt ögona öppna väldigt länge nu utan att de kommer någon ögonsten. Men de kanske kommer fler nu när sommarn snart är här! | |
Gemini__ |
Ja, får hoppas det. Hur länge har du letat? |
| De har varit till och från några månader nu. Men nu när våren är här så är suget efter en så stort så nu letar ja flera gånger om dagen! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men många av de som till synes är fina....kan dölja en hel del under M spoilerpaketet! :-( MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| Ja tyvärr så är nog många exemplar tokkörda och inte så vidare värst noga skötta med service men jag ska allt hitta en fin som jag kan vårda ömt! :) | |
|
Jag letade nog i ett par år innan det dök upp ett riktigt fint ex. Kommer förmodligen "aldrig" att sälja den heller ;) |
|
| Finns en hyffsat nyligen inlagd här på APbörsen, dock som en E30kaross. | |
| Hehe, om ja behöver vänta några år för att hitta min dröm så lär ja bli skogstokig på cupen :) Tyvärr så är den på APbörsen en vässad 528 med M535 kjolpaket. | |
|
Tror jag letade i närmare ett år innan jag hittade min m535. men det brukar vara fler fina till salu under vår/sommar då de förhoppningsvis har stått avställda i garage under vintern... stirra dig inte blind på hur många ägare eller hur långt bilen har gått bara när du väl hittar en fin. Min har inte perfekt dokumentation, den har gått långt och har oroväckande många ägare på pappret. men det är i ett väldigt bra skick ändå:) och jag kommer aldrig att släppa den! Men ge inte upp. du kommer att hitta dig en m535 bara du har lite tålamod... |
|
| Nej då, sånt oroar jag mig inte för :) Min nuvaranade 525i -92 har också dålig dokumentation, tyskimport och passerar snart 30000 mil. Men den är jag supernöjd med! Går fint i motorn och så gott som rostfri :) | |
| fan vad härligt det ska bli att glida ut med 535:an på vägarna snart igen ;) | |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Vill med ha en M535:a!! =( Men det ska bli skapligt kul att få rasta M635:an med i sommar, måste jag erkänna! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| jag kan gå med på ett byte :D | |
| Har samma problem med att hitta fina 635´or. | |
larpan! Du skulle må då va!? :) Men jag tror inte att jag någonsin byter bort den mot en M535:a....inte ens om jag får allt smör i småland på köpet! ;-) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| HÅller med att det är dåligt med m535:or till salu...öht M30 E28:or lyser med sin frånvaro...tur att man har en :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.