|
|
|
|---|---|
| Blev helsugen på denna: Länk men det är ju lite långt att åka... Har någon sett den i verkligheten? Tacksam för tankar och funderingar :) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den såg riktigt fin ut!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Ser fräsch ut, har dock varit ute till salu i flera omgångar. Motorn var iordninggjort, dock fanns rostskador på ngn dörr mm enligt ägare. Personligen tycker jag priset är för högt BMW CS #5139 |
|
Gemini__ |
Ser riktigt fräsch ut, skulle jag vara ute efter en sådan här klassiker skulle jag kunna tänka mig att betala 35tkr. Kan inte finnas många fina ex. kvar. |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Nu bor vi inte i Tyskland men vi följer den tyska marknadens värderingar ofta och i det perspektivet är det riktigt billigt. Hur många ex finns kvar av Highline? Finns det finare än detta ex...kanske något bara ;) |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Instämmer till fullo med BMW-beroende!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Tycker den ser mkt fin ut! Karossen är vacker, bilen ser inte buskörd ut, vårdad! Bjud 28000:- ! En HighLine är spec, buffelläder?! Lycka till! Joel GrosseKraftwerk |
|
| För det priset är det bara att handla, då står man ut med lite rost, lätt fixat :) | |
| Rost är väl aldrig "lätt" fixat om man ska göra de seriöst och snyggt..men kan helt klart vara värt att lägga ner en del timmar på en sådan klassiker. | |
|
Jag har varit highlineägare i några år, det är verkligen otroligt häftiga bilar, annorlunda än allt annat BMW gjorde på den tiden. Genuint brittisk känsla (Jaguar/RR) i tysk kvalitetsförpackning, kanske man skulle kunna säga. Jag köpte min bil från säljaren som har den länkade annonsen, mycket seriös och trevlig kille. Han sålde sin dåvarande Highline till förmån för den som han nu säljer, han hade fått nys på en spansk diplomatbil i toppskick. Tyvärr så visade sig spanjoren inte vara i riktigt det skick som den beskrivits, förmodligen därför den är till salu nu. Mycket användbar bil i alla fall, min har åkt på långsemestrar, agerat bröllopsbil och varit på utställningar, passar till allt och gör det med glans. Highline nappaskinnet är det mjukaste och goaste jag någonsin har suttit på, som en babykind! Köp rekommenderas starkt, minst lika läcker och udda som en Jaguar XJ, men utan alla problem! |
|
|
745 Highline är när BMW var som bäst helt enkelt!! Jag tycker 35.000kr är mycket rimligt pris om den är renoverad i motor och bara har någon enstaka rostskada, känns hyggligt pris för en "vanlig" 745 också. Betänk vad de kostade nya på den tiden, riktigt trä och härlig hederlig skinninredning, inte ofta man ser. |
|
|
Hadde jag fått "för tanten"- hade jag anskaffat en 745 Highline för att ha i garaget!!!!! KÖP! Joel GrosseKraftwerk |
|
|
Snygg bil,vad är skilnaden mellan lHigh line o L har buffel skinn i imin 735 iaL |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.