|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Grattis till din nya kärra. Ser väldigt fin ut. Dessutom precis inkörd. Länk Mvh, Pocke |
|
|
Tor! Jag tycker mycket om 500 E oxå!!! Har varit "5 cm" från att köpa!!!- Bara undrar, går det att uttala sig om skillnaden?- Är 500´an snabbare- sportigare etc.. etc.... Grattis igen med din "nya Bayer" Joel GrosseKraftwerk |
|
|
Joel: 500an är en fantistisk bil, går inte att jämföra med 7an. Den är dels betydligt kraftigare/snabbare och dels mycke sportigare och spänstigare. Motorkaraktären är helt enkelt grym, 326hk och 480 Nm, men de som är så skönt är att den drar så fint från botten 400 Nm utvecklas redan vid 1200 rpm, men behöver inte varva så mycke för att de ska bära iväg rätt bra. Men sen exploderar den efter 4500 rpm och skickar iväg bilen förbi 200 km/h som ingenting. 740in känns rätt trött i jämförelse. Sen är de väghållningen. Känns fantastiskt riktningsstabil i alla farter, och man förvånas över hur ruskigt fort de går att köra på någon gamal slingrig landsväg. En bil som måste upplevas, trotts sin ålder överträffar den dom flesta förväntningarna. Hittar du en fin kan jag lova att du blir nöjd, och får ett leende på läpparna varje gång du sätter dig bakom ratten. |
|
|
.......Ok Tor, jag får titta noggrant efter en fin, mailar dig när jag har hittat ngt.- har möjl. vis ngra frågor till en kännare!!! Vi hörs! Joel GrosseKraftwerk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.