|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu är affären äntligen klar. Nu står här en 740iA -99 med snart 11.000 mil på mätaren. Helt i orginalskick och i mycket fint skick. Länk | |
Gemini__ |
Grattis till nyförvärvet, ser fin ut. Mvh: Thomas |
| Mycket fin bil! Grattis till ett vettigt köp! | |
|
Gratulerar! Wilhelm Svenselius |
|
|
Grattis! Det blir en härlig sommar. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
Tack så mycket allihopa. Lastade ur vinterdäcken och åkte ut och njöt av den lite i afton, gud vilka fina bilar dom kunde bygga. Känns fortfarande som en modern bil. |
|
|
Mkt snygg vagn E38 är så rätt, skall bli spännande att se hur länge de dröjer innan jag skaffar mig en igen BMW CS #5139 |
|
|
mycket snygg vagn.blir det o byta blinkers runt om?så är den ju ännu snyggare.lycka till många härliga mil... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
| Trevliga vagnar! Njut och var glad. Inte mycket mil på en 99a. Vart hitta du den? Mvh asken | |
|
Häftigt! Grattis till ett bra val, håller med om att den fortfarande känns som en modern bil, framförallt med faceliften. Trevligt med helt original. //J |
|
|
dricka o: Får se om de blir blinkersbyte, är kluven inför det där. Asken: Jo helt klart trevliga bilar. Har länge haft funderingar på en E38a, men aldrig gjort slag i saken. Bilen är köpt av Björn Lundmark AB i Karlskrona. Har endast haft en brukare i Tyskland och en brukare i Sverige, som endast använt den som söndagsbil, därav låg körsträcka. JPB: Jo de är trevligt med orginalbilar, tyvärr börjar de bli ont om E38or som fortfarande är i orört skick utan 12 stycken 3" utblås där bak osv. |
|
|
Grattis, såg att det var längre än en graviditet från tanke till handling Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Grattis mannen:) | |
|
Jo de tog ett tag. Har nog haft funderingar på en E38, ännu tidigare än så. Men Köpte istället en 500E -92 och körde den i nästan 3 år, bara för att de var en så fantastisk bil. Sen blev jag tvungen att sälja 500an i höstas pga studier. Men jag pluggade bara en termin så nu när vårsolen började titta fram insåg jag snabbt att jag inte kunde åka min gamla volvo längre. |
|
Gemini__ |
Synd att du var tvungen att sälja 500:an, riktigt härliga vagnar. Har du några bilder att bjuda på månntro? ;-)Men nu har du ju en 7:a iaf, inte fy skam. |
|
Håller med Asken, mkt fint ex, med lite mil,- dom växer inte på träd !!!! Grattis! joel GrosseKraftwerk |
|
|
Gemini__: Visst kan jag bjuda på bilder på 500an, om de var den du avsåg. Länk Länk Länk Länk Länk Fler/bättre bilder på 7an kommer när jag hunnit putsa lite och fotat lite. Joelmartin: Jo de var kul att få tag på en bil med låga mil, känns stor skillnad att köra en 10.000 milare mot en 20.000 milare även om dom optiskt är i likvärdigt skick. Bilen har inte så vålsamt mycke utrustning men dom viktigaste grejerna är med iaf. Utöver std: Komfortstol Servotronic Navi Xenon Professional stereo Lucka Auto. avbländ. x3 Skisack Stolsvärme PDC Telefon + lite smågrejer. |
|
|
Min farfar har en lågmilad 99:a och börjar gå i tankarna att sälja.... den har gått 9000mil ungefär har den nödvändiga utrustningen tv/navi telefon pdc taklucka servotronic... |
|
Gemini__ |
Ahh, vilken fin 500:a. Så otroligt läckra vagnar. Tack för bilderna. Mvh: Thomas |
|
Tvättade av bilen idag och fick i nya velourmattor så jag kunde slänga ut traktormattorna (gummi) Så jag bjuder på lite nya bilder. Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| Ser mycket fin och du har ju fått en vagn med det mesta av de intressanta i utrustningslistan :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.