|
|
|
|---|---|
-:BeeMWe:- |
Bilen startade inte i torsdags, batteriet dog(tror jag?). Nu har den stått sen dess men jag satte i stereon idag och startade den på skojjs skull. Och ja den startade men d e iaf dåligt batteri, stereon funkar inte om man har halvljuset på, slår man av det funkar streon att ha på samtidigt som bilen är igång men trycker man på bromsen så att bromsljuset tänds så stängs stereon av och startar så fort man släpper bromsen. Ska ladda batteriet imorn, om det händer samma sak igen lär det vara generatorn som är slut, eller hur? |
518i slow mobil |
Va inte din 320 såld? Det kan vara generatorn eller laddrelät... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
Lång historia, jag skickade hem "köparna" iaf. |
518i slow mobil |
ok. vad hände? 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
De försökte blåsa mig. Det började med att när d(hela fmailjen) kom och kollade så blev d sura för att den hade körförbud(varit på verkstad och tidsfristen hade gått ut) när jag redan hade sagt till dem att den måste besiktigas innan den får köras. Sen så blev gubben(farsan i familjen) sur för att den gått igenom besiktningen utan torkare på lysena. Han visste tydligen inte att detta inte behövs numera. Motorn läcker ingen olja, stabil tomgång, helt perfekt skick. Jag kan inget om kompprov och de gjorde ett och påstod att det var dålig komp i en kolv och att en renovering skulle gå på 10 papp samt ett nytt batteri(det dog under kompen) skulle gå på 1600 spänn. Sen påstod de att de kände en massa gamla ägare varav en hade haft motorras samt att en kille skulle ha kört skiten ur motorn. Varför ens komma och kolla om de vet så mycket om bilen? Nej så mycket vet jag att det inte är något fel på min pärla. Skulle inte sälja bilen till dem om jag så fick 50 papp. Jävla mensmaskiner speciellt killens morsa. Tror jag ska behålla den nu om jag inte får ett bra bud, jag tycker den fått tillbaka sin charm nu när vägarna är torra och det inte är kallt ute :) |
518i slow mobil |
Jo... vet du itne nån historia om den? Annars skulle du väl skämmas för att säga att de nva i perfekt skick... men som du sa, om de visste allt det om den så varöfr ens kolla på den? Kolla upp lite om den annars.. men för att hjälpa på vägen, tror det e kolen eller laddrelät som kan va fel... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
Jag har historia på den och det e bara en massa dynga de snackade. Har snackat med killen som skulle kört skiten ur den och den är i mumma skick :) |
518i slow mobil |
hmmmm, tokprutande snåljåpar asså... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
Kan man säga, de var en jävla Volvoraggare, han trodde väl han skulle få köpa BMW till samma pris. Du har skön sida, håller på med en liknande själv :) |
518i slow mobil |
tack. vad e adressen till din? Volvo e fint, så länge man inte vill slippa rost eller ha komfort... =) 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
Den ligger fortfarande på HDn, började på den i fredags :) Säger till när den e ute. |
518i slow mobil |
sjysst... kul att kolla på sidor. Vad ska den handla om? 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
Typ som alla andra sidor, vad jag gör med bilen etc. |
518i slow mobil |
ok... blir nog bra... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.