|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte lämna in bilen för valsning av bakskärmarna på NFS i Malmö. Är det någon här som har erfarenheter, goda som dåliga, av detta gällande E46? Kanske tom. någon som har erfarenhet av just Need For Speed i Malmö gällande valsning, eller rekomenderar ni någon annan verkstad? Finns ju alltid en risk, med sprickor odyl. enligt den verkstad som jag pratat med men hur stor är den i verkligheten? Verkstäderna måste ju säga detta för att gardera sig. Någon som har varit med om att det gått åt helv*** när man lämnat in bilen på en "kunnig" verkstad. Har sökt men ej funnit det jag söker... Mvh Jimmy | |
| har ingen ärfarenhet alls av någon verkstad, det beror ju också på om bilen varit lagad tidigare , skall väll tilläggas om den varit dåligt lagad så kan det spricka lättare. men 1 cm borde gå o ta ganska så lätt utan att det spricker, bara dom värmer ordentligt innan så. | |
|
Jag valsade Z3 Coupen i STHLM utan problem. Bosse Bil Doktorn gjorde det på samma ställe. Idhs Gummi. Bara de har gjort det förr så skall det vara lungt. Risk finns med allt. Do it! Om de har erfarenheten och även bra om det kan ge referenser. Jag anser att det är ett så litet plåt jobb att risken för sprickor är obefintlig. Kör på Jimmy. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.