|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
behrozosogh |
nån som vet nått om denna?? Länk tacksam för svar! Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Hej ! Tycker annonsen är lite missvisande. Kollar man den på vv.se ser man ju att den reggades i Sverige 971110 och togs i trafik 971113 men det betyder ju inte (som säljaren påstår) att den inte är körd med i Tyskland. Kan ju naturligtvis vara så att den stått still i Tyskland i 2 år men jag tvivlar.. Mvh Jimmy |
|
behrozosogh |
VARNING!!!!!!!!!!!!! nu har man vart o grävt lite. Jag blir så förbannaaaaaaaadd. ringde killen o han säger att bilen är i perfekt skick,,det e bara o komma o köpa. när man ringer förra ägaren,så har han sålt bilen utan motor i början av detta år. och när man ringer upp nuvarande ägare och brättar om detta o frågar vad som sitter i nu ,,så säger han 3,0L motorn.o att han köpte bilen för sig o motorn för sig.. okey om han hade brättat det från början eller skrivit det i annonsen,,han sa absolut inget om det de 3 gångerna jag har kontaktat honom per telefon,,jag va såååå nära på att åka 30 mil för att kolla på bilen o köpa den..och han säger inget om det..fult stil..jäääävligt fult stil måste jag säga. han sa att det e 3 till som skulle komma o kolla på den i helgen. ni som ska åka o kika på den,,hoppas ni vet att det sitter en 3.0L motorn i den,,,för ni lär inte se det om ni bara tittar på bilen..det lär ni märka i efterhand. tänkte dela med mig lite så folk inte blir blåsta bara. Tack!! Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Det är ju bedrägeri att sälja den med fel motor i! Det ska ju vara 3.2 liter i 96:orna! Stor varning!! Mvh Björn |
|
|
Fy fan vilken idiot! Lack man blir! Verkligen försök till bedrägeri! Letar också m3... |
|
behrozosogh |
Johisco : har du oxå ringt på den ?? o han sa inget om det heller till dig ?? Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| Om inte M POWER är inramat på ventilkåpan så är det 3,0. Kom ihåg det alla som tittar på bilar. Så har man koll så att det sitter rätt motor i objektet. (Om de inte byter kåpan då) | |
|
Yepp, har ringt på den! Anade ugglor i mossen när han svamlade om att han inte haft den så länge så jag tog ett utdrag från vv och såg att han bara haft den någon månad eller så. 10 ägare totalt eller om det inte var fler. Dock sa han att den var i toppskick och iiiinget var gjort med den. Aldrig krockad så vitt han visste. Inget märkvärdigt var bytt på den heller... haha att byta motor och sätta in en slöare är ju inget märkvärdigt... eller? |
|
|
går det inte att få blocket att ta bort annonsen då det tydligen är bevisat att han inte uppger detta, å inte heller berättar det i telefon? han vill ju tydligen lura på någon bilen.. |
|
behrozosogh |
det som e synd e ju att, nån kommer ju att köpa den till slut..alla läser inte på detta forum. jäkligt synd Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| Har skickat en anmälan till blocket angående denna bilen. Ni andra kan ju också göra det så tar dom säkert bort den. Va e det för idiot som lagt in den? Stackare om någon köpt skiten..... | |
behrozosogh |
nu har jag oxå skickat in en anmälan till blocket angånde denna bil. vilka idioter det finns.... Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
hampe m3 |
oerhört tråkigt, va beräda på lång tid av letande om ni ska finna erat dröm obejk, så mkt vrak ute så det är skrämande. |
|
Som tur var hann ingen bli lurad på den ang. motorn och det iaf. Ny annons nu Länk Fattar inte hur man kan lägga ut en annons med det priset från början överhuvudtaget om det är utbytt till 3,0 motorn sen inte ens nämna det i annonsen.. aja |
|
behrozosogh |
han försökte ialafall ,,, men långt kom han inte,,det hjälpte o kontakta blocket.. :D Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Härligt å se lite folk som tar tag i sådana här saker... Känner man sig nästan lite stolt å vara medlem på den här underbara sidan :) Hade ju garanterat varit någon som gått på de till slut anrs... En applåd till er!!! PS. Hade tänkt skriva eloge lr hur fasen de nu stavas, kunde inte komma på hur de stavas så man gjorde de lite lättare för sig :DDD DS ///Henrik |
|
|
Skönt, men det skulle vara intressant att veta om den verkligen inte har gått något alls i Tyskland.. Själv tvivlar jag starkt. //Jimmy |
|
| Skitsamma om den gått i tyskland eller inte. Har den körts så pass att motorn rasat och någon ägare tycker att det är ok att stoppa in en helt annan motor i kärran så känns det som att chansen att den är väl omhändertagen genom åren är ganska liten.... | |
|
Håller jag helt med om och men det jag reagerar på är att han skriver att den inte är körd i Tyskland och det tror jag inte stämmer.. Troligtvis har den väl fått en ny och fin servicebok vid importen ;-) sedan spelar det ju ingen roll om milen är körda i Tyskland eller i Sverige. //Jimmy |
|
Gemini__ |
Tycker en M3 E36 är finast i strikt originalskick, se länken så förstår ni vad jag menar: Länk Mvh: Thomas |
hampe m3 |
Gemini__, det är en riktig skönhet, undrar om han godtar mitt bud på 200 000. ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.