|
|
|
|---|---|
|
Hej! en ganska ny här på forumet,har använt sökfunktionen ang cd spelare i en e38, men har inte lyckats få ngn klarhet i om det går att ta ut org bandspelaren och montera en vanlig enkel cd på samma plats utan att få ngra andra problem?? förutom att rattstyrningen går förlorad, en del menar att det går andra säger att mycket annan information går i dessa kanaler citat " orginalbandaren ingår i bilens komfortsystem" och är följdaktligen inte bara att ta ur! hur e det egentligen ? finns det ngra som har gjort detta utan problem?? bilen i mitt fall e en 728 -98 med tv navi skulle helst vilja montera en vxlare men dels e det ganska dyrt+ att det inte verkar helt blätt att hitta rätt grejor etc mvh Dennis | |
|
CD är ju redan ute så varför inte skaffa en FM-sändare som du kopplar i hörlursuttaget på din lilla MP3-spelare och sen ställer du bara in frekvensen på din orgradio och vipps så kan du trådlöst lyssna på MP3 i bilens orginalssystem! Den billigaste FM-sändaren ligger runt 150 spänn så det är ju inget att tveka på. |
|
Ug-Lee |
På min bandare så sitter balans, fader, bas å diskant samt andra knappar till stereon där, dom skulle inte jag vilja vara utan. jag har dock inte tv/navi, så det ser kanske annorlunda ut på din. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.