AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
982

Lite bilder och info om GT läpp och kornersplitters

BM
76
BMWLoveer
Opel Vectra OPC -2006
Hej!!

Jag har nu tänkt mig ett litet projekt till sommaren. Jag tänkte nu precis beställa en bmw m3 GT läpp i kolfiber look till min bmw 325 -92:a men jag fick nyss reda på att det finns fina cornersplitters som jag tycker nästan passar lite bättre, men innan jag beställer något av detta skulle jag vilja be er om lite hjälp.
Jag vill gärna se lite bilder på era projekt som har GT läpp eller cornersplitters för att de bilder som är på försäljarnas sidor är små och syns dåligt hur resultatet blir.
Om jag nu skulle välja GT läppen så vet jag vart jag ska beställa den, men jag vet inte vart man hittar cornersplittersen.

Det är dessa 2 "modeller" jag väljer mellan: (men dåliga bilder, därför är jag extra sugen på att se de bilder som ni kan visa)
GT läpp (kolfiber): Länk
Cornersplitters: Länk

Tack på förhand!!! P.S Glöm ej länka bilder och sida(or) vart man kan köpa P.S
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
den sist nämda är tuffast,tycker jag personligen,lycka till...

"riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn"
pg_ice
GT läppen i kolfiber ser billig ut och den är desutom tunnare än orignal.
kör på orginal istället så får du riktiga grejor :)

kollar du på GT läppen i kolfiber så ser du att dom härmar orignalet men då ihopp i ett stycke.
orginal GT cornersplitters och GT Spoiler är två skilda delar.
köper du Cornersplitters så kan du köpa till spoilern(skivan i mitten) du måste även köpa fästen till den som kostar en del iofs.

det som är bra om du kör orignal är att skivan är ställbar så du kan skjuta ut den längre än vad den "hoppgjutna" kolfiberläppen har och du kan även skjuta in skivan helt så den inte sticker ut nåt.

jag har cornersplitters på här
Länk
skivor har jag två st en smälld och en sprillans ny som ska på.

Cornersplitters och GT spoilern sittter Original på M3 GTn om du inte visste det.
så här nice ser det ut då.

M3 GT
Länk

Länk
pg_ice
Länk

nr 3: cornersplitters (1100:-/st)
nr 28 : spoiler (skivan i mitten)(2550:-)
nr26/27: fästen(ca 1500:-)

sen behöver du skruvar också.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.