AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.150

Vilka delar i e36 inredning är samma på coupé och sedan?

Be
32
Beemer_Me_Up
E36 325i -91
Jag satt och kikade lite på inredningar till e36 på powerbörsen, och insåg snabbt att det är dåligt med inredningar till sedanmodellen. VIlka delar kan jag köpa från coupémodellen och ändå använda det på min sedan?

/Wille
RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
Om du med inredning menar stolar, baksäte och dörrsidor så kan bara stolarna användas i både sedan, coupe och cab.

/Rickard
Be
32
Beemer_Me_Up
E36 325i -91
Ja, det var precis det jag menade. Tack för ett snabbt svar!
/Wille
Även om stolarna passar så vill man kanske inte ha fällbara stolar i en sedan/touring och ej fällbara i coupé/cab :)
Kolla www.bildelsbasen.se efter beg inredning. Jag köpte en komplett BMW svart sportskinn inredning. Sportstolar + armstöd fram, baksäte + armstöd och ski-sack bak + nackstöd, 4st dörrsidor i skinn + mängder med konsoller och detaljer. Pris 4500kr Känns som en riktigt bra affär med tanke på att allt va i nyskick.
Be
32
Beemer_Me_Up
E36 325i -91
Henrikk - Jag kan förstå din mening med att man inte vill ha icke-fällbara stolar i en coupé/cab, men tvärt om är väl inget problem?

Dubilidu! - Tack för tipset, det känns som att det kan vara rätt väg att gå, även om jag tror att du har fått the deal of the cetury när du fick det paketet så billigt!

/wille
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.