|
|
|
|---|---|
|
Stötte på ett problem vid renovering ikväll. När låsringen skall låsa damasken..? Hur trycker man fast den ordentligt? Hade en hylsa till hjälp, men den tryckte inte ut tillräckligt på "piggarna" på ringen (lite för liten). Har någon ett gôtt litet tips på hur jag kan lösa detta imorgon? Tack på förhand! Carl Ronelöv | |
|
enklast är nog om man har specialtången som man ska ha till segersäkringarna, då brukar de inte va något problem=) mvh calle Nissan dör, Volvo rasar, BMW är det enda som håller när man gasar! |
|
|
Specialtång... Alltid ska det behövas nåt särskilt verktyg. Beställde en komplett slavcylinder idag istället, så vet man att allt är fräscht också=) 330 spänn kan man väl inte klaga över. Tack ändå Calle! Mvh Ronelov |
|
| kostar dom inte mer? | |
|
Jeg har skiftet slavcylinder og hovedcylinder og har ny kopplingsvæske. Den er blvet luftet, men jeg kan stadig ikke skifte geaqr når bilen er tændt. Når den er slæckt går det bra med at komme i gear. Finns der nogen der har en idé om hvad der er galt ???? |
|
|
Mallepige, har samma problem på min just nu, hör även ett skorrande läte när jag trycker ner kopplingen. Men jag har gjort samma sak som du (bytt huvud och slavcylinder) och växlarna går inte antingen svårt i eller ibland inte alls. Ska plocka ner bilen nästa helg och hoppas få reda på problemet då. |
|
| Jag skal ha min på værksted mandag. Vet inte vad jag kan gøra !!!! jag tror jag chiptunar den om det går bra :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.