|
|
|
|---|---|
|
Någon som varit och tittat på denna ? Länk det verkas som man bor i fel del av landet, finns inte en bil i mitt närområde. Någon som vet ngt berätta gärna M | |
|
Har inte sett den själv, men jag vet att den vart ute på KVD i Gbg minst två gånger utan att hitta någon ny ägare. Jag ropade hem de en gång för 152.00,- Tyvär känndes de inte rätt just då. Kanske för att jag precis skulle börja jobba i Paris. Då kändes det överfödigt om man säger så, ångrar det lite nu när sommaren är på inkommande. Kolla på Länk |
|
|
Länken fungerar inte *suck* |
|
| Auktion alltså !!?? 152 papp?? då ger jag upp den också för billigt | |
|
Japp, auktion. Och det var under reservationspris. De var någon som ropade hem den innan mig med som inte heller tog den. Om de var nått galet med bilen vet jag inte. Det i kombination med att man säljer en bil genom auktionsfirma till underpris gjorde att jag fick lite kalla fötter. Här är vad som stod på Kvd iaf. Övriga anm/noteringar: Bilen drar åt höger när man släpper ratten. Vibrationer från bakvagnen. El. höj/sänkning justering för halvljus ur funktion. Ofullständig belysning på mittre bromsljus. Bromssköld vä bak skadad i nederkant. Vä framdäck snedslitet. Mindre oljefukt under motor Väsentliga anm/fel: Inga anm. Övriga anm/noteringar: Normal förekomst (med hänsyn till ålder o mil) av stenskott, märken efter dörruppslag, repor/rispor, skav på stötf. mm. Delvis omlackerad. Några fläckar i lacken. Kantskav på alu fälgar. Bucklor på vä dörr ca 5x5cm samt ca 2x2cm. Suflett sprucken i söm på ovankant bakruta ca 15cm. Dörrtätningslist insteg/tröskel vä fram sprucken ca 2cm. Normalt med märken, skav, fläckar o repor invändigt. Läderklädsel sittdyna förarstol trasig i framkant (ej synligt uppifrån). |
|
|
Det finns alltid ett skäl till att vissa bilar är billigare än andra... Tyvärr är medelsvensson snåla/naiva - nej, snåla - nog att bortse från sådant. Och förresten... vibration från bakvagn och att bilen drar till höger vid rattsläpp, är inte det väsentliga anmärkningar?! |
|
|
Känns inte som man ska snåla allt för mycket när man köper en sådan vagn, men visst, de finns alltid dom som lyckas göra en bra deal. Men de vet man inte förän efter... Precis min tanke med, vibrationer och drar till höger i komination med delvis omlakerad.. Har kanske idkat fysisk kontakt med ett annat fordon ? |
|
| Fyfan den bilen låter inte frisk nånstans | |
|
OK OK grabbar jag skojjade bara jag ska inte lägga mer energi på den. Jonte har rätt ännu en gång, jobbigt med en bil som har autopiloten inställd på dikeskörning. Som vanligt mottages tips på fina Z3M problemet verkar vara att priset inte motsvarar skickat, tror fan inte att det är lätt att sälja en för 230 papp som gått 7000 mil bara för att den är fin. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.