|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en x5 där jag skulle vilja ha en aux in för att koppla in en mp3 spelare. Funkar det med bmw aux in kabl. Det är dsp på stereon, har fått för mig att det inte funkar med samma som för t.ex utan dsp, någon som vet ? mvh Christer | |
|
Länk Kopplings schema för att göra egen kabel längst ner i PDF'n Tobmag |
|
| Hittade en annan länk på samma sida där någon installerade en sådan kabel. artnr 65 12 0 153 503. 585:- kostar den på bmw. | |
|
Crille. Delarna du behöver kostar inte ens en hundring. Gjorde min kabel själv och den funkar utmärkt! Tobmag |
|
|
Hej var hittade du kontakterna man behöver ? Tänker främst på den för att ansluta till kabeln i bilen.. ct |
|
|
hittas enklast hos BMW, kontakten i andra änden finns att köpa hos vilken radio/tv handlare som helst Tobmag |
|
|
Christer32 Har du en X5 med navigator och 16:9 skärmen så har jag en kabel till dig för självkostnadspris då min bil inte har den anslutningen pga att min e39:a är tillverkad före 09/2002 Har själv byggt den med orginal BMW kontakt och en vanlig 2,5mm stereo uttagskontakt. |
|
|
Ok det är intressant. Men ska det inte vara 3,5mm ..? Vad ska du ha ? |
|
| Jag ville inte ha en så stor kontakt det blir ju ett mindre hål vilket är lättare att dölja. Skickar ett Powerpost meddelande till dig om priset. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.