|
|
|
|---|---|
|
Efter en omänskligt lång väntan så fick jag till slut min baklucke-spoiler. Nu är den lackad och provmonterad. Jag tror dess värre inte att paketet var helt komplett. Jag har fyra hål sen tidigare (lilla gummiläppen) och dom passar mot den nya spoilern men sen vet jag inte riktigt hur det är tänkt. Det är två stycken gängade hål långt ut på kanten, nära skarven mellan baklucka/bakskärm. Ska jag borra där eller ska det vara någon annan typ av förskruvning där? Sextrettifemman Länk | |
|
Hejsan! Det sitter en rätt lång skruv (ca 30-40 mm)i varje hörn, kolla på realoem (verkar inte funka nu). Skruvarna gick dock inte gå att få tag på från BMW då jag provade för ett par år sedan. Spoilern ska också vara limmad i framkant. Lycka till! mvh Fredrik |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Mycket riktigt ska det sitta 2 skruvar på vardera kortände! Limningen är inte nödvändig,kan använda dig av dubbelhäftande(monteringstejp),det gjorde jag med min,och då har även vatten och fukt lättare att "andas" bort. MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Ok. Jag ska kolla på realoem när dom får igång den. Men j*vlar vad bra det ser ut. Bakdelen får liksom en annan innebörd. Nu är det bara att göra klart fälgarna. Jag har gått ifrån min idé om svart centrum, dom är numera guldfärgade. Sextrettifemman Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.