|
|
|
|---|---|
|
Vafan är det för fel på folk. Skulle köra till jobbet idag, och vad ser man? Jo fotsteg i morgondaggen på bilen. Upp över huven, över taket och över bagageluckan. Är så förbannad nu så man vet ju inte var man skall ta vägen, det snackas katter på huven i andra trådar här, jag hade varit glad om där bara hade suttit en katt istället för grannskapets osnutna ungjävlar. Ett kok stryk är vad de behöver. Jag skriver mest för att bli av med lite ilska, och få höra om någon annan har upplevt något liknande? Har dock inte hunnit tvätta den än för att kolla skadan. Men över till en fråga: Får man ut på försäkringsbolaget för lackskador på en 6 år gammal bil, elller räknas detta som normalslitage? Om man får ut något, får man då ut hela beloppet för lackning, eller är det åldersavdrag på lacken också (som på så mycket annat)? / Jens | |
|
Upp med lappar över hela grannskapet och beskriv situationen. Skriv att folk får fan ha lite koll på vad deras ungar håller på med på nätterna. Fördjävligt! Hade gråtit blod! DANNE Min bil: Länk |
|
|
Fy f*n! Gör som Dandelue säger. Låter ju helt sjukt! Har något tagit en nattvandring på din bil är det skadegörelse och har du försäkring för detta så står FB för omlack/reperationer. |
|
|
Lider med dig. Vad är det för fel på människor? Jag skulle aldrig ha fått för mig att göra något sådant som barn. Stryk är kanske inte rätt metod, men i detta fal vete fan om inte åtminstone föräldrarna förtjänar det. Mvh Mikael |
|
|
Hoppas du tar/har tagit bilder på skadorna... försäkringsbolag kan vara krångliga av sig... "Behöver inte vara grannens unge utan kan vara grannen själv" Hoppas bilen inte blev alvarligt skadad! _____Vraum!_____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.