|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. När jag köpte min 540IA -93 så fick jag med Y rondell fälgar utan gummi. Dom är i OK skick, lite repor,skador men inte alls mycket. Nu till frågan: Har kollat och dom är troligvtis 235- 17" fälgar fram, och 255 eller 265 17" tumm bak. Vissa säger 255 andra 265 bak abgående dom fälgarna bak, alltså att jag ska ha 255 eller 265 däck.. Vad händer om jag köper fel? t.e.x. om jag köper 255 och 265 passar bättre? Vill någon vänlig själ förklara skillnaden, alltså ramlar gummit av fälgen om det är för smalt eller om gummit går över fälgen lite utanför vad händer då? Tänkte förmodligen beställa däck via Internet för prisets skullså då vill man ju vara säker, har även varit hos ett par dryga däckförsäljare som nästan inte ens vill svara för att jag inte vill köpa av dom ( vilket jag självklart inte sagt) Tack på förhand ... Mvh Tommy beemoholist | |
|
Var frågan konstig, såg att jag skrev lite "luddigt" Helt enkelt, färlgarna bak är antingen 265 eller 255, men har ej fått riktigt svart på det. Alla säger att det spelar ingen roll om jag köper 265 eller 255 till dom!? Så vad kan hända om jag köper "fel" ? T.e.x. i en skrp kurva om däcken är av fel dimension till fälgen trots att de passar!? Ingen som är bra på däck, please tänkte göra en beställning via internet snart.. Mvh Tommy beemoholist |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.