|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag har funderat på en e30 320 som det är bytt motor till en 325 är det bra eller håller inte grejorna då? Är det nått ja ska tänka på? | |
| Ingen som vet nått? | |
| D håller ! | |
axelsson |
MrFred, Jepp det håller!!! dock så får du en kvickare start med 2,0 liter motorns utväxling ;) bara att köra på, lycka till ! |
axelsson |
det här blev lite fel.. jag menar med 320 utväxling :P |
| okej så du menar att 320 är kvickare än en 325? eller? | |
| Han menar att 320 har lägre utväxling än 325 därför blir bilen kvickare än en vanlig 325 | |
|
jaha men det är ju bra det :P bakaxeln å sånna grejjor dom håller va? vet inte om det är nån annan på 325 eller om det är samma. |
|
| 325an har Getrag 260 eller 240, 320in har 240 låda vet inte utväxlingen på dom men d håller. Bakaxeln p din 320 har nog 4,10 i utväxling och håller utan problem. | |
axelsson |
mrfred, hur kunde du tro att jag trodde "okej så du menar att 320 är kvickare än en 325? eller? " ????? |
|
Tja, Jag har en 320med 325motor, dessutom turbo och det håller! så det är bara att tuta och köra! Jocke med B som i BMW |
|
| på 320in brukar det väl inte sitta diffbromsad bakaxel.. det är ju synd :P | |
| axelsson, ja vet faktiskt inte de lät konstigt föst när ja läste de du skrev så då skrev ja som ja gjorde.. men sen när jag komme hem å läste om så förstod ja bättre.. ja satt hos en kompis å hade brottom, så de blev lite fel.. hehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.