|
|
|
|---|---|
|
Hur många sitter och verkligen knorrar i träfftarmen?!? Jag är den förste att erkänna det i skrift och inbjuder härmed likasinnade tokar att följa mig att stå och huttra i nån timme, babbla värdelöst vetande kring muttar och skruvar på våra plåtlådor samt bara vara! Ta detta som både en utmaning! Syns och hörs där. Mvh Asken | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men är fiket öppet för lite värmande dryck,eller måste man ta med sig termosen!? MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Asken tar med fika på termos och muggar:) Hatar att slösa, älskar att spendera. Medvetenhet är viktigt vid val av lösning. |
|
|
Jag dyker upp om inget oväntat kommer ivägen. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag och brorsan också om man bara hinner ifrån arbetet i god tid! Mvh, Johnny |
|
Paap Reeder |
Hej Peter! Mycket trevligt initiativ ... åter igen av dig. ... som du såg orkade jag inte dra mig över Dr-holmsbron igår. kl 1700 skulle jag dricka 3 liter laxeringsmedel sa´ doc för en research idag så jag satt klistrad på ett visst ställe hela kvällen s a s. MVH /// Paap R |
| Mycket nice med första träffen! D10, en 330ci cab och en spontanstoppad shelby ac cobra 427 prata just muttrar och skruvar hur länge som helst samt att vi lyckades fresta en på bmw:) Nu är det putsträff som får ordnas! Mvh asken | |
|
Asken, hojita till om det skall ordnas med en putsträff! :) Väntar ivrigt på att vägarna skall sopas rena så man slipper allt damm. Var ute en sväng med "Fritz von Stuttgart" i helgen och skrämde några söndagsbilister som slöade på motorvägen ;) Vart dock till att tvätta tysken både lördag och söndag pga allt damm, suck. Hoppas på att få bilen klar till helgen (tänkte plocka ur motorn nu i veckodagarna)... Det ska till ett oljebyte, ventiljustering, genomgång av wastegate och dit me en roligare turbo :P Kan agera "film-bil" om det ska ut och åkas BMW-kortege =) Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.