|
|
|
|---|---|
|
Någon som lagt in senaste versionen av Mk4 Navi Software Update? Dvs v29.1? Funkar gatnamn i perspective-mode och funkar riktnr? Jag har laddat hem uppdateringen men inte bränt och lagt in i bilen, ska göra det här snart. MVH Johan | |
|
Enda skillnaden jag har märkt är att avstånden i neräkningen inför svängar stämmer exakt nu vilket det inte gjorde förut. /Pulare |
|
|
Har varit ute en runda idag och den håller på och dummar sig med rutten imellanåt. Det är ju aldrig bra att känna till vägarna där man är för navigatorn väljer aldrig vad du själv tror är den rätta vägen. Tycker att V28 är stabilare än V29 så det blir väl till att nedgradera sig tills det kommer en bättre uppdatering än V29. En runda från Höör till Perstorp blev via Hässleholm 58 km när man sen i Perstorp knappade in Höör så guidar den en annan väg som endast var 42 km med samma inställningar som "snabbaste väg"????? /Pulare |
|
| Tycker att v29.1 är betydligt stabilare än v28 på min navi,snabbare real-tid samt färgstarkare färger på typ 500 m. | |
|
Finns det olika programversioner? Jag har fått hem två olika filer som är olika stora. Tänkte om de va skillnad på Euro och US? Vill ju helst inte lägga in fel, var har ni som lagt in senaste tankat hem de ifrån? Jag tog mina från X5 World länkarna. |
|
|
Jag laddade också hem uppdateringarna från X5World, sen om det är någon skillnad på amerikansk och europeisk, det kan jag inte svara på, men det borde vara samma. Har du laddat med två filer med v29.1 som är olika stora? MVH Johan |
|
| Det var bara packningen som skilljde nu såg jag. Det är mdf/mds-filer som är 288MB stora, stämmer de med era? | |
|
hej allihop, jag har uppdaterat min GPS som är fast monterad på min BMW. Efter uppdateringen började hänga upp sig. Finns det någon som vet hur man återställer/ tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.