|
|
|
|---|---|
|
Ska byta min kondenssor pga läck. Är det jävligt? & är det något speciellt som man måste tänka på? Va mä å bytte på farsans MB å dä gick ganska så smidigt. Sen hade jag en begangnad på gång för 1000 spänn men kanske ä dumt att köpa, en ny kostar typ 2500. Törs man satsa på en beg eller ska man köpa nytt? | |
|
Inte så bökigt. Det finns mektips Länk Köp ny, finns att beställa på tyska e-bay från 1000 kr och uppåt. |
|
|
Fan tänkte inte på å kolla på mektips, tack Erik för svaret Larry |
|
| köp inte begagnat å köp en i koppar....går att få tag i för runt 2000:- | |
|
jonaz_6: vad för firmor säljer dom? Larry |
|
| vart hittar man en i koppar för 2000:- ? | |
|
jag bytte min för två år sen å satte då dit en i koppar. jag lät en som jobbar på kylfirma beställa åt mig så man slapp momsen, så jag vet tyvärr inte vart han beställde ifrån... men det blev iaf 1500 exkl. moms.... |
|
|
Hej McLarry, Bytte kondensor bl.a till min förra E34:a-93. Köpte den på Bilddelsimporeten i Uppsala. Hälsn/ Peter |
|
|
pratade med en firma här i stan däer jag bor, 2300 med moms så det blir nog där. men tack för svaret pepspeps Larry |
|
|
jag byte den själv. köpte i tyskland ,ny ca 900:-. tog ca 2 timmar inkusive kaffe rast :) . du klarar av det bara du är lite händig . MVH-polishman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.