|
|
|
|---|---|
|
Har haft ögonen på den där laguna seca-blåa M3 an modell 2001,med gtr-huv,hamann-chip,Kelleners kolfiberinsug,Porsche-bromsar,H&R coilovers....m.m ...m.m......den har varit till salu länge nu....han har dumpat priset flera gånger....någon som har info om varför den onte blir såld?....tacksam för svar ! / mvh Palle... ny på detta forum | |
|
Troligtvis för att han begär för mycket. Tyvärr får man ju i regel inte tillbaka pengarna för allt extra man har lagt ner på sin bil. Mvh Markuz |
|
| snik utrustad också, hade den haft litte mer utr så hade det väll kunnat gå vägen är min åsikt. All styling sedan begränsar jo kund kretset, visst skulle många 18 åringar vilja ha den men frågan är om de har råd med den, och de som har råd med den kanske skulle vilja ha något diskertare bil är min uppfattning med tokstylade bilar | |
|
Personligen skulle inte jag betala ett öre för eftermarknadsutrusning om jag köpte en bil, skulle jag också sälja en bil med massa eftermarknadsutrustning skulle jag inte räkna med att få något betalt för det, eller jag skulle inte räkna med att kunna lägga på speciellt mycket på priset. MVH Johan |
|
| bättre att sälja delarna löst..får ut minst 100k på de delarna ;) | |
|
blagge det tror jag också. Har du alla orginaldelarna kvar så tror jag du känar på att återställa den orginal och sälja allt anat separat. Annars är det en fin bil du har |
|
| dt e inte min bil som e till salu :D, jag kommer dock sälja alla mina delar löst när dt e dags :). | |
|
blagge sorry, fick för mig att det var din, blandar ihop bilarna nu ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.