|
|
|
|---|---|
|
Fundrar lite på att byta min 325im -89 mot en 635csi och undrar då om någon här tycker att den idén är dum. Kom med lite inlägg tack :) mvh Ric //Ric Wraaaaooom | |
|
Det kommer säkert att bli en trevlig upplevelse med en 635 även fast det inte är något fel på en 325:a! Ska det vara på det viset?! |
|
|
Haha, jadu det svaret gjorde mig ju knappast mer lärd men men jag fattar vad du menar :). Hellst skulle man ju ha båda då eller? *skratt* //Ric Wraaaaooom |
|
|
Jo hej! 635:ans karossdelar är MYCKET dyrare än till E30,sedan är nog 325:an roligare att köra.Men 635 är ju en klassiker och värd att prova. Skulle dock tro att accelerationen är likvärdig emellan dessa(iaf från stillastående),möjligen med ett litet övertag till 635. Köp isf 635 med motorn som kom 85(3430cc). Jag skall väl inte glömma att skriva att vridet i 3,5liters motorn vida överglänser 325:ans vilket gör att körupplevelsen blir annorlunda.Köp dock inte 635:an med automat,känns segare då. Mina funderingar iaf. Lycka till. Mvh Janne. |
|
|
Janne T >>> Tackar för tipset. Jo kollade in modellguiden och såg som du säger att från 85 och framåt så var det ju lite bättre krut i motorn och så drog den mindre också :). //Ric Wraaaaooom |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.