|
|
|
|---|---|
|
Hej på er, Jag har tidigare gjort lite småinlägg men tänkte att det var på tiden att ge sig till känna. Nybliven BMW-ägare till en 530iA Individual Touring -02. Det tog mig drygt 6 månader att hitta ett exemplar med rätt utrustning och pris. Jag måste säga att det var väl värt väntan. Som tidigare *host* Volvo *host* människa så måste jag säga att jag nu har sett ljuset. Jag har börjat sammanställa historik och utrustningslistor på bilen för att kunna ha bilens historia från fabriken i Dingolfing till nu.... det saknas nu enbart en lista på standardutrustningen på bilen. Tack för alla bra forum och alla de tips som finns lagrat här och ser fram emot många nya bekantskaper. Mvh // Conny | |
|
Hej o välkommen! Kul med Individual. Vad är det som är Individual på din bil? Själv har jag hjälpt mina föräldrar att sälja deras 525iAT-01 och köpa 525iAT M-Sport-05, allt på 2 dagar! puh...:) Min gamla pärla: Länk |
|
|
Grattis till nya (1:a) bilen. Hoppas du blir lika nöjd med din, som jag är med min. Du har valt rätt forum för värdefullt vetande. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
En lista på standardutrustningen på bilen kan du få hos BMW. Brukar även vara fäst nånstans i bilen så de är bara leta :-) Nån har sagt att den sitter under framsäte men jag hittade min instoppad i en liten ficka i sittdynan för baksätet när jag hade den av. |
|
| Välkommen! | |
|
Jag börjar med hej och välkommen! Sen.... Ser att du är nöjd med bilen...Gratulerar. Går i bilbytartankar ska nog slå till på en 530iaT jag med! :-) Har du lite fakta/info du kan dela med dig, prestanda, bränsleförbrukning, kvalitetsintryck o.s.v... All info är av intresse/ Tack! Mvh Ive M#POWER |
|
|
Tack så mycket!! Det som är Individual är tvåfärgat skinn (montana=Grått+svart), tvåfärgad ratt i grått och svart. innertak m.m. Min tanke är att lägga upp allt under min profil med bilder när jag är klar. Ive: Jag skickar över faktan jag har samlat på mig senare idag. Efter att ha kört *host* Volvo *host* tidigare så spelar 530:n i en annan divison vad gäller kvalité och känsla. Ingen plast som knarrar när man svänger osv. Det ända är bränsleförbrukningen men är man bara medveten om den innan så är inte heller det något att klaga på. |
|
|
Nu har jag fotograferat lite och lagt upp lite preliminär information... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.