|
|
|
|---|---|
| Import, ser dock jäkligt fin ut men. Fattar noll av han som säljer. Nån mer än mig som försökt ringa? | |
|
Länk |
|
|
Nej |
|
|
Känns som en högriskbil, dvs grundlig kontroll av historik är ett absolut måste BMW CS #5139 |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
kolla vad de kostar i tyskland, jag har precis letat E46 diesel åt en kompis och det går inte att hitta 330 xdT med samma spec för de pengarna. Eftersom han har tagit kort som inte visar regnumret så gissar jag på nyimport. Luktar mycket, mycket illa. mvh Johan |
|
Om det han säger stämmer, dvs att den är 50 000 kr billigare än den näst billigaste på blocket. Och om man nu förutsätter att bilen är ganska nyimporterad, så bör man kontrollera vem och hur den har importerats... kolla så att man inte lyft momsen i ursprungslandet och sedan låtit bli att betala moms vid importen. |
|
|
När man går igång på ett objekt som denna då är det inte en god affär man kan ana utan snarare mer tragiskt hur människor har samvete och ork att försöka sälja vraket?? Titta på vänster framskärm kanten ovanför hjulet. lackens kvalitet.... Vänster framskärms färgskiftning mot v framdörr samt att den sitter taskigt monterad. Bilen är dessutom dåligt utrustad och säljs av en person som inte äger förmågan att kommunicera men antagligen är ute efter snabba pengar av godtrogna människor så mitt tips är släpp det och fundera på om inte du kan finna en bättre bil på mobile själv.... Lycka till Mvh Asken |
|
| Ja att de luktar skumt, är bara förnamnet. Men man kan inte annat än att falla för en sån bil, för vill ha faktorn är stor. MEN... Haha, ring o hör själv med han o få ett skratt.=) Skämt åsido, men alla fördomar man har mot importbilar besannades just av denna bil o säljare.. Usch. 2 veckor sedan den importerades, o enligt honom finns inga svensksålda xd=) | |
|
Varför då ens ringa?:) Mvh Asken |
|
|
Ja , de är sant. Men ja har letat o letar fortf efter en bmw 3 litersdiesel, o denna var då även 4 wd så, de var just bara för det=) mvh Guiden |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.