|
|
|
|---|---|
|
Jepps, så kjørte jeg en tur i natt for å runde 300.000 km på speedometeret... :-) Er det verdt å koste på bilen ca 15.000,- i rost eller bør jeg kjøpe meg en ny bil i Sverige? Mvh Jan Erik [Jeg VIL ha svenske BMW priser til Norge] :-) | |
| Jag skulle fixa rosten... du får nog ändå inte så mycket för bilen, så det är lika bra att behålla den. | |
|
Å andra sidan så är ju 15000:- mycket pengar att lägga ut på en bil man inte får så mycket för jag menar har bilen gått så långt så kanske det snart blir fler fel på den. Nä jag skulle ta dom 15000:- kronorna och lägga till en nyare bil och köra skiten ur den jag har istället. Nightshift |
|
|
Oj oj oj. Jag hade samma problem. Jag hade däremot tänkt lägga pengarna, men jag hade ingen stans att vara så jag köpte en ny och ska göra mig av med den gamla. Det kan faktist vara kul att ha kvar sin gamla, om det bara är rosten man lider av. Man känner bilen och om man har skött den osv så kan det vara trevligt att se hur den blir fräshare. |
|
|
Tror ikke dere er helt klar over hva man må gi for en BMW i Norge... :( Mvh Jan Erik [Jeg VIL ha svenske BMW priser til Norge] :-) |
|
|
Min 83 735i er gått 402000km!! ser faktisk meget bra ut...Har senka den :-) så får jeg på noen 16 eller 17"ere så blir det en rett så kul bil faktsik.. Er det noen som har satt skinn interiøret fra en e32 eller e34 inn i enn e23? Det er noe jeg vurderer seriøst!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.