|
|
|
|---|---|
|
Hej, är det bara jag som är efterbliven eller? Jag köpte en ZAP fm-sändare på teknikmagasinet och har försökt få igång den iutan att lyckas. Finns inga riktiga instruktioner. Skulle behöva lite guidning. Har kopplat bilen till fm-sändaren och fm-sändaren till mp3n. Sätter igång mp3n och har bilens radio på FM läge utan men hör bara radion. Fick höra att man skulle ha radion och fm-s på samma frekvens men det funka inte heller. Tackar för svar! | |
| Fm-sändaren är som en radiostation i miniformat. T.ex. Rix fm finns bara på en frekvens, likaså finns din fm-sändare bara på en frekvens. Ställ in din bilradio på samma frekvens som sändaren. Starta sedan uppspelningen på din mp3-spelare. Ställ in volymen på högsta på mp3-spelaren. Får du inte något ljud i din bilstereo då är fm sändaren antagligen defekt | |
|
hmm,, Jag har en iTrip till min iPod. När jag sätter iTripen på min iPod, sänder den ut en FM signal, som ligger på 87,9. Det fungerar bra, men se till att ha hög volym på mp3 spelaren, det brukar hjälpa, när bilen söker efter "din radiofrekvens". BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.