AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
883

Ny glad ägare av 528iA Touring -99 :)

sa
9
sandö
528iA Touring -99
Ville bara säga hej till alla på forumet eftersom jag är ny här. Är nybliven ägare (sen i onsdags 21/3) av en 528iA Touring, oxfordgrön med steptronic och en hel del utrustning och snygga 18" OZ fälgar. :)

Har redan hunnit åka Göteborg-Halmstad tur och retur och kan bara säga att jag är MER än överlycklig än så länge. Vilken komfort, körkänsla och lyx det faktiskt sprudlar ur denna 8 år gamla bil. Mycket trevligt! ;)

Jahapp, vi hörs och ses!

//Andreas
BMW 528iA Touring -99
Visa användare
1.932
pbengtss
Volvo V60 D4 AWD -13
Kände precis samma sak när jag köpte min för 2 år sedan! Sedan dess har det blivit mycket tid här på forumet. Så grattis och välkommen till klubben!

Välkommen till forumet och grattis till en trevlig bil. Jag har känt likadant varje gång jag köpt en ny BMW, tom med min nuvarande som är den äldsta jag ägt. BMW är lite speciellt. :)

Mvh
Mikael
Bi
750
Bimmerbåjj
E83 X3 2.0d -08
E39 530dA -02
Vw Phaeton -03
Bara att gratulera till ett bra val av modell o märke!
Har också en 528iA Touring fast en 97a.Underbar bil!
Ma
348
Marc_M
BMW 525i -01
haha, we know the feeling! =)

Grattis och välkommen. Du kommer märka ganska snart hur bra detta forum är. Överlägset!

//Marc
sa
9
sandö
528iA Touring -99
Tack ska ni ha grabbar, känner mig redan mycket välkommen! :) På dagens schema finns tvättning och fotografering inlagt. Skicket på denna bil är helt otroligt bra så det måste jag bevara på kort ifall jag råkar sätta den i ett träd någongång...man vet ju aldrig :D

//Andreas
BMW 528iA Touring -99
kjellh
hej kul jag har nästan bara åkt citroen . min kompis säljer den bilen . men nu har jag köpt en 523 aut 98 vinröd. haft den i 7 månader . men jag är jätte nöjd den bilen hade gått bara drygt 8000 mil, så det var litte mil. men nu tror jag att jag har ett backjulslager som det är fel på har litte ljud .
häls kjell
sa
9
sandö
528iA Touring -99
Gött kjelle, hoppas du löser problemet! :)

Har för övrigt lagt in lite info och bilder på bilen i min profil, om det är någon som är intresserad. ;)

//Andreas
BMW 528iA Touring -99
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.