|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag får snart hem en e36 cab med Business kassett som jag tänkte ev byta till CD (har iofs CD-växlare men tänkte köra den utgången mot en ice<Link och MP3). Jag har sett att det annonseras om CD på eBay.de. Nån som köpt där eller annanstans och kan komma med tips samt pris??? Tänkte även byta ut högtalarna framöver typ som det beskrivs under GDS i HiFi systemet. Vad blir skillnaderna i ingrepp, typ av högtalare etc för en E36 Cab? Vill inte att hela skuffen ska tas upp av en baslåda - måste vara en slimmad lösning. Vill tillägga att jag är en novis inom ljudområdet och har dålig koll på vad slutsteg, filter etc innebär och betyder. Tacksam för alla tips!! /Touchdown | |
|
Ingen som kan nåt om det här?? Jag trodde det fanns massor med HiFi pulare ute i landet som var kunniga i ämnet. De CD som säljs nya på eBay, är det nån slags piratkopior eller original?? /Touchdown |
|
|
Jag köpte en original BMW Business CD på ebay.de för ca 3 år sen till min E36. Jag fick den för ca 2000 kr och resutatet blev grymt bra. Jag köpte denna modellen: Länk Min var ny med instruktionbok, radio-code och alltihop. Bra ljud, riktigt schysst utseende som passar ihop med interiören samt bra känsla i knappar och reglage. Inget japanskt skräp med andra ord... =) Den ska dessutom (enligt lite efterfoskningar jag gjort för egen del) kunna kopplas med en Ice>Link till iPod. Se bara till att hitta en säljare på eBay med mycket posistiv feedback. |
|
|
Hej Ska du göra dig av med cd-växlaren så är jag intresserad. Har original stereo men en trasig växlare. /filip |
|
|
fungerar denna original stereo till e36 med brända skivor? /martin |
|
|
vill gärna veta om den fungerar bra med Ice>Link också, skulle gärna vilja koppla in min iPod och styra den från stereoenheten. Någon som testat Ice>Link? Behöver den ström från cigg-uttaget, eller får man ström någon annan stans? /martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.