|
|
|
|---|---|
| Lämnade in min 840 för montering av nytt rostfritt avgassysytem söder om Göteborg, när jag hämtat bilen och kom hem för att tvätta den upptäcker jag att listen på spoilern längst ner saknas. Bilen har stått avställd hela vintern och vet till 100% att den satt där när jag lämnade in den. Ringer upp firman i fråga och förklarar saken, dom kommenterar " kan du bevisa att den fanns där " hedanefter får man fotodokumentera hela bilen innan man lämnar in den någonstans. Så tråkigt oseriöst ! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
De verkar tydligen ha hur mycket kunder som helst om de bemöter dig på det sättet! =( Dåligt!!! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Ta upp det med verkstadschefen istället. |
|
|
Har varit ute för en liknande händelse för några år sen, på en verkstad när jag lämnade in min fina svarta e34 518 för hjullagerbyte. När jag skulle hämta bilen fanns det förutom nytt hjullager en lång repa över vänster framskärm och dörr. Visst ska vi ersätta dig, sa dom. Bara du bevisar att den inte var där innan och att vi verkligen har gjort den. Ehhh, visst - lätt... Fotodokumentation innan lämning kanske? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.