|
|
|
|---|---|
|
ska sälja min e36 och Vill köpa en bmw e39 med 523 eller 525 eller 528, vilka problem har e39, vad ska jag titta på innan jag köper !! vanligast problem med e36 ??? mvh-- sexy_d-- kolla mina bilder på garaget.org | |
|
Ett tips är att läsa beg.guiden i vänstra kolumnen. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| bakluckan,värkar vara den svagaste punkten på e39.abs-modulen 99-00 årsm har haft mycket problem.kolla gärna upp ifall bilen vibbrerar mellan 90-110,då kan de vara dom berömda silentbussningarna som är gångna.där har lite smakprov på vägen i alla fall... | |
| ok, tack, hjag har hittat en e39 328 moaskin, och jman måste gita gIvare på kamaxeln!!! e det svart att byta och bilen hackar vid låfa varv--- IBLAND!!! | |
| Beg. guiden är ju kanon! Hade stor hjälp av den då jag köpte e39. Kan väl inte mer än säga att 525:an är en bra bil iaf, lycka till! | |
| Jag förstår inte riktigt va du skrivit adrijan... Blev lite väl många stavfel där. | |
|
oj oj oj, fan jag skrev innnan jobbet , jag fattar inte själv!!! sorry!! ok, tack, jag har hittat en e39 328 , och man måste byta gIvare på kamaxeln!!! e det svart att byta, och bilen hackar vid låga varv--- IBLAND!!! kan det bli fel på givare på kamaxeln |
|
| en e39 528 menar du väl!? | |
| visst | |
|
Du har ställt frågan i annan tråd där du dessutom fått frågan besvarad av Hasso. Varför ställer du samma fråga flera gånger? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.