|
|
|
|---|---|
| hej alla;vart kan man köpa solfilm till framrutan det ska vara 150x20cm tror jag.om nån vet hör av er tack | |
| Öhh...solfilm får väl endast monteras på sidorutor bak och bakruta? | |
|
Tror att Suats menar en sån där rand längst upp på rutan. Den är laglig om den inte går för långt ner. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| hej:jesper presis jag menade lägnst upp på rutan som en bord ska vara.det ska vara melan 15cm 20cm högt.vart kan köpa | |
|
Finns på micro :P.. Annars lär juh andra firmer som gör toning på rutor också ha. |
|
| tackk wiggge men jag vill köpa färdigt klippat.som stickers ellr dekaler för fram rutana men det ska vara solfilm. | |
|
Har sett att denna firma säljer sån solfilm för framrutan tror att de tog 200 spänn eller nåt. Hittade ingen hemsida till firman men de har annons på blocket.se Länk. Ja har förövrigt provat deras färdigskurna solfilm till min bil och den var jättelätt att sätta dit plus att jag kunde ta bort den när jag bytte bil. Kolla ifall de har kvar sån solfilms-stripe till framrutan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.