|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Klang: hahaha fullt ös medvetslös! gör ordentlig förstärkning nu så du kan fortsätta ha skoj :-P pärlan Länk |
|
|
hehe, jaaa.. fast jag beställde en ny från BMW.. kostade runt 500kr.. så det var inte mycket alls :) Med en ny, så kan vi vålda hårdare =) |
|
|
Ett solklart garantiärende! Åk till BMW och slå näven i bordet. Är det inte en kvalitetsbil? Grejorna skall hålla! Det blir ny "klump", hyrbilstillägg, sveda & värk, stämning, samt ersättning för olägligt driftstopp på goodwill annars om garantin mot fömodan skulle gått ut... Egentligen borde dom "lösa" in fordonet och ersätta dig med 535XIM dieseltouring steptronic -07 direkt för att rädda anseendet på företaget! ..... ;) |
|
|
nå har man sett mycket och trots en rejäl tvångsmatning på både dieslar och bensinare har jag aldrig sett det där,hehe äkta dieselpower Länk |
|
Gemini__ |
Leffo: Haha, ja jag tycker han ska följa ditt råd. Skulle vara skoj att se deras miner om man kommer in och menar detta på fullaste allvar =) |
|
Hade det varit i Förenta Staterna hade det förmodligen fungerat, med lite assistans av några hungriga advokater! :) /L |
|
| Hehe..påminner om en 2002-69 jag köpte härom året. På den hade klumpen spruckit RAKT ÖVER, från sida till sida. Rakt genom järnet...de kanske hade hoppat över ett dubbelspår? ..... :)) | |
| Det är min gamla råoljare!!(524an) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.