|
|
|
|---|---|
|
Har kollat på denna bil Länk men efter jag sökt runt på forumet så börjar jag bli lite smånervös om denna bil är tillverkad i "fel" period ? Några speciella frågor man ska ta med säljaren eller ska man vända sig till BMW med chassinummret ? Har varit och kikat på ett par stycken som har födelsedatum men tyvärr är skicket på dom flesta bedrövligt. Bockar och tackar på förhand. Mvh Niklas | |
| Hallå! Vad menar du med fel period? Vänd dig till BMW med chassinumret om du vill ha kollat ev garantijobb. Hade jag fått sålt min M3:a så hade bilen du länkar till stått i mitt garage nu. Har varit och kollat på den och den är riktigt fin. | |
Lars Jakobsson |
Nej den är inte tillverkad i "felperiod", kolla bara så alla garanti åtgärder är utförda. |
| Var det inte ett "jäkla" pris på den? Prutläge! | |
Lars Jakobsson |
Man får ju som bekant vad man betalar för men visst, en 30k eller liknande borde du kunna pruta utan problem. |
|
Jag sålde precis min 03a med samma mil och Csl-hjul. 30 kan du nog pruta. |
|
|
Tack tack för svaren Om nu inte garantierna är åtgärdade vänder man sig till BMW då ? /Niklas |
|
Lars Jakobsson |
Japp, men som sagt.. det borde dom vara annars är det nått som inte stämmer.. |
|
Hej hej igen Allt var fixat på bilen, nu är det bara priset kvar att förhandla om. =) Tack för all hjälp. Mvh Niklas |
|
|
Hej Den bilen är i absolut Toppskick, ser knappt använd ut .. Lycka till med prutandet ......*skratt* Mvh Henrik |
|
|
Varför inte kolla på denna bil: Länk Skulle jag leta efter en bil nu skulle jag defintivt kolla på denna! MVH Johan |
|
|
Som Jante säger så hade jag nog oxå tittat extra noga på den bilen , blir nog inte bättre än så.. Hade jag inte köpt min för 3v sedan så hade jag köpt denna direkt . Henrik |
|
Gemini__ |
Justja, det var den där bilen med de grymma hjulhusen =) Verkar vara en kanonfin vagn, bara att köpa! Mvh: Thomas |
|
Nu är den köpt, helt otroligt fint skick känns som den kom från fabriken igår. Mvh Niklas |
|
| Grattis till köpet =) kör försiktig ;) | |
|
Vilken bil blev det? MVH Johan |
|
|
Det blev den från Porschecenter. Mvh Niklas |
|
| Gratulerar den är ruskigt fräsch!!! Ser ut som att den är helt ny. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.