|
|
|
|---|---|
|
Risken är att det här ämnet behandlats tidigare. Men vad tycker ni? Är det värt någon dryg tusenlapp extra per år att helförsäkra bilen hos BMW jämfört med alla övriga försäkringsbolag som finns??? Tror att skillnaden just nu är drygt 1000 för mig jämfört med att helförsäkra bilen hos www.auroforsakring.se (enligt uppgift ett stort norskt försäkringsbolag som etablerat sig i Sverige). | |
| Jämför din försäkring även här www.vesta.se | |
|
Enda konkreta fördelen med BMW Originalförsäkringar gentemot övriga bolag är att man får rabatt som BMWCS-medlem, och att bilen är försäkrad även vid bankörning med BMW Sport Club. I övrigt känns det hugget som stucket. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Wow! Vesta var klart bäst. Det var så stor skillnad att jag var tvungen att fråga flera gånger om det var korrekt. ;-) Avsevärt bättre än det billigaste alternativet som jag fick från insplanet. Tusen tack för tipset! |
|
|
Kalle: Man ska inte glömma att man är garanterad att bilen lagas hos en auktoriserad BMW verkstad om behovet skulle finnas. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| ska gå över till vesta jag med.ringde dit i måndags.en halvering på ett år.låter vettigt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.