|
|
|
|---|---|
|
Svärfar vill sälja sin 323 coupe till mig den har gått 8500 mill och är en 2000. Den har nya 18" och nya vinterdäck. Gult skinn och så är den svart met är 120000 för mycket?? | |
|
Puggen, jag tittade lite i Blocket o det är väl där priserna ligger. Om han är den enda ägaren på bilen så vet du kanske vad du får för bil. Men försök och pruta lite, för vid inbyte hos bilfirmor så får han inte över 100 tkr tror jag. Lycka till. |
|
|
Priset är ok, men beror lite på hur pass utrustad den är. Gult skinn, sportstolar? Jag skulle själv aldrig köpa bil utan. Xenon? Harman/kardon? Kliman funkar bra? Rost? Något bytt? Servicen? |
|
|
Hej har nu kollat på 323 an och den hade xenonljus, sportstolar digital klima som fungerade perfekt, ingen rost. Mätaren stod på 7600mil och service indikatorn sa 2400 mil till service, förmodar att det då blir inspection1. Sen till det tråkiga bilen är importerad, kollade med vägverket 6ägare i sverige. Frågan om mätarställningen stämmer? Dokument finns men? Bilen är uttagen 27 aug 1999 räknar man den då som årmodell 2000? Tror jag behåller min impreza 2006 ett tag till!! |
|
| Vad ska man egentligen tro när en bil haft så många ägare på så kort tid? Angående mätarställningen är det ju bara att kolla upp besiktningsprotokollen och höra med verkstäderna som haft den på service (antar att den varit i sverige ett tag). | |
|
En BMW måste vara tillverkad tidigast 1/9 året innan för att vara kommande års modell. Alltså är det årsmodell 99 som det gäller för aktuell bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.