AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
729

Ett slocknat änglaöga

ga
14
gamle ole
320iL årsmod 98 e36
Kaross m slocknat änglaoga är e46. Lite snopet då jag inte såg (tänkte på att kolla) detta när ja köpte bilen.Har varit BMW ägare ca3 dagar,och medlem i detta forum i ca13 timmar. Va det är för sort på dom blå ringarna har ja inte hunnit sätta mig in i. Går det köpa ringar löst,(styck eller parvis)utan strålkastare,eller är man tvungen att köpa hela insatsen.Kan man se någonstans va det är för sort,modell? Många frågor..

Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Hej o välkommen hit! :-)

Synd du skulle börja din "resa" här med strul. På E46 sitter ju inte angel eyes original varför det är något eftermonterat kit, som t.ex. jag har på min.
Jag har lösa ringar som jag monterat, men en del väljer att köpa hela insatsen ny med allt färdigt.

Vad jag vet så brukar det inte finnas "reservdelar" till de här prylarna, så det blir nog att kika på ett nytt kit. På eBay kan man hitta en del rätt prisvärda..

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
Visa användare
228
Wiggge
318is Coupé -93
Du har inget foto så att man kan se vad de är för sorts ringar du har? På min är det bara till att byta dioderna ser de ut som när nåt av mina änglaögon lägger av..

ga
14
gamle ole
320iL årsmod 98 e36
Ang. slocknat änglaöga ska ja be att få tacka medlemmar som läst å besvärat sig att svara(ni vet vilka ni är) på mitt problem. Är mkt tacksam! Är som sagt ny på både BMW å detta forum,och måste säga att detta måste vara vad varje bilägare önskar sig. Kommer kika in så ofta ja kan för att försöka ta del av den oerhörda kunskap som finns här. En samlingsplats att diskutera problem,dela med sig av erfarenheter eller bara snacka runt lite. Måste sluta nu. Top gear börjar på kanal9 nu!!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.