|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag har äntligen hämtat hem min 330iM cabbe. Jag har redan börjat bli sugen på lite vettigt basljud ur skuffen. Frågan är ju: Var och hur får jag lågnivå? 16:9 navin sitter monterad och jag antar att det inte går någon lågnivå ut från den. Var sitter batteriet? Finns det någon remotekabel i skuffen nånstans man jag skarva? Kanske till cd-växlaren? Vore mycket tacksam för svar! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" | |
|
Ingen som kan hjälpa mig ????????????? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
Skall du använda bilens orginalstereo så är lågnivå inte en möjlighet då Bmw använder en unik lösning för detta. Du får satsa på en högnivå aktiv bas istället. Exempelvis Infinity Basslink. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Enligt MDS hemsida finns det en adapterkabel att köpa som gör att man får ut lågnivå? Vad i bilen river man annars efter vanliga "högnivå" kablar då? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
Har du en länk till denna produkt? Misstänker att de är en högnivå till lågnivå konverter. Högnivå plockas lämpligast från en av de bakre högtalarna. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Länk "Aktiva kablage E39 96>00, E46 98>" ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
| Den där adaptern är väl för att byta ut originalradion mot en eftermarknads modell? Har du BM24 radion i bilen så går det att löda in lågnivå på original radion men det blir inte lika bra ljud som ur en bra eftermarknads radio iallefall. Sök på: BM24 and lågnivå | |
|
Som jag skrev i början och i topicen så är det en 16:9 navi enhet.... ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
Kom igen nu då. Fan någon måste väl kunna dela med sig av sina kunskaper eller??? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.