|
|
|
|---|---|
|
Länk Är det någon på detta forum som varit och kollat på denna M3:an vet att det är usa import men skickaet kan ju inte vara något vidare med det priset, särsklt som bilen gått så lite enligt säljaren. Säljaren är väl inte känd för sina kanonbilar precis efter vad jag hört Get there fast, take it slow | |
|
kul att bilarna även dem flesta diesel bilarna gått runt 12 k mil eller mindre hos SASAS bilar säkert mycket import med, ungefär som jag märkte på blocket när jag skulle handla 328 för 2 årsen många 10 år gamla bilar med 12 eller 13 tusen mil på mätaren hum, kan det stämma :-) Mpower |
|
|
Länk Samma bil? BMW CS #5139 |
|
|
Rent spontant ser den väldigt sliten ut invändigt för 1800 mil.. Henrik |
|
| är det en usa import kan man ju kolla via carfax om den varit krockad också kan man få senast registrerade mätarställningen. Man blir mörkrädd når man kollar bilar via carfax. Ett exempel en corvette c5 som låg på blocket för ett tag sen hade enligt handlaren gått 6000mil men när man slog den på carfax va senast registrerade mätarställningen 21000mil nånting så snacka om mätarfiffel. jag tycker det känns tryggare med usa import än tyskimport för att det är så enkelt att kolla upp en bil från usa. En tyskimport kan ju varit både krockad och mätarfifflad och det finns inget sätt att kolla upp det som på usaimporter | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.