|
|
|
|---|---|
| Tänkte fixa mina m5 18" fälgar, några små repor vidkant samt några små kant stötningar, några alternativ i gbg området? pris? tacksam för alla svar, mvh robi | |
|
Jag kan rekommendera Frändefors Mekaniska. Det ligger sisådär 15 mil från Göteborg men det är väl värt besväret att åka dit om du frågar mig. Han är i och för sig inte direkt billig men gör mycket bra arbeten och är väldigt trevlig. Har inte numret här men det kan du enkelt söka upp på Eniro. Om du söker på forumet dyker han upp i fler trådar där du kan se vad folk tycker. Ett annat ställe jag varit i kontakt med ang. fälgrenovering är Fälg & Däckservice på Gamlestadsvägen 16 i Göteborg. Har dock inte någon erfarenhet av om de gör bra arbeten men det skulle vara ganska billigt. Oavsett vart du vänder dig får du nog tyvärr räkna med en del väntetid för att få fälgar fixade så här års. Jag kör vidare på mina kantstötta och fixar dem till hösten istället. /Carl |
|
| tackar tackar, ska kolla upp det, funderar starkt själv på att köra vidare till hösten på dem jag har och sen fixa dem, det beror på vad jag får för svar på dem tipsde verkstäderna, mvh robi_gbg | |
|
Fälgfixar´n Däckman Telefon: 031-400736 Telefax: 031-400769 Adress Victor Hasselblads Gata 12 42131 VÄSTRA FRÖLUNDA BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.