|
|
|
|---|---|
|
Blivit lite många värderingsinlägg på sistonde, men hittar ju aldrig någon bil som verkar vettig. Skickade farsan min för att kolla på denna Länk Förutom det som står i annonsen hade den elstolar och stora datorn sant gått 21000 mil. Det var heller ingen automat, utan manuell. Bessad och skattad året ut. Brister/fel: Ac trasig (enl ägaren) men knappen lyser grönt. Sommardäck fram slut, fälgarna lite skrapade. Kopplingen lite smådålig, slirade i växlarna. Positivt: Nästan ingen rost alls förutom som en tumnagel på vä bakskärmkant och LITE på dörrkanten (imp 2004). En ägare i sverige. För övrigt, går bra, inget klonk, allt verkar funka och vara ok enl beg guiden. Ägaren hade servicebok men hittade den inte, så han skulle återkomma när han hittat den. Vad ska jag max betala om jag ska köpa den? Tänk på utrustningen och skicket nu också, inte bara årsmodell och miltal. Mvh Johan | |
| 25 lappar inte mer... | |
| Det sa jag också, men dom ville hällre behålla bilen eller så försöker dom bara ha is i magen och vänta på rätt köpare. | |
|
Länk C.Douglas: Den kanske? |
|
| du har pp. | |
|
Länk Rätt kurs säger jag bara... Mvh Janne. |
|
|
Tydligen ett inbyte han fått...han vill bara bli av med vagnen.. Skulle jag vara intresserad av en touring så är denna ett tips bara.. Mvh Janne. |
|
|
F-n,menar att den skulle vara intressant om jag var i läge att skaffa en touring.. Lite långt att åka kanske ,men iaf.. Mvh Janne. |
|
|
Ja faktiskt. Jag var i kontakt med ägaren till denna Länk Ungefär samma pris som den du länkar till, men fick inte något bra intryck av bilen under telefonsamtalet. Även ganska rostig på förardörren, va en hel del fel också samt att han tyckte att den knackade eller tickade lite från motorn. Jag vet ju inte själv hur pass mycket men orkade inte ens ta mig tid att åka och kolla. |
|
|
Ok,vad jag förstod så var skicket på den jag länkade till bra,visserligen något "tjall" med ena takluckan,men den var fräsch annars(insider uppgifter) :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.