|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Äntligen skall jag gå ner mig i BMW träsket (efter att ha besökt volvolägret!) Jag har letat efter en lämplig 7-serie några veckor nu och hittat en fin 97a som gått 22 000 mil med all utrustning jag läst om utom telefon, EDC och taklucka... Den har rattvärme, webasto, dubbelglas, konturstolar, PDC m.m. Aldrig vinterkörd (hittade inte en rostfläck) Men jag är jäkligt taskig på att kolla upp historik... är lite rädd att bli lurad nu när jag hittat ett fint objekt... Det finns ingen annons att länka till men kör en chansning. Någon som vet något om denna bil: OWT784 Den har kört i Uppsala-området sen 99 om jag mins rätt... Tacksam för alla svar och tips! | |
|
kolla serviceboken. Kolla regnr på föregående ägare hos vägverkets sida. Du kan även ta regnr och gå ner till BMW så kan du få ett litet utdrag på servicar hos BMW. Det kostar iofs runt 200:-. /Blappe |
|
|
sad_ant.Finns bilen i Österbybruk???Isåfall är den verkligen fin.Magnus heter killen. CL600. |
|
|
Bilen har bara haft 2ägare. CL600. |
|
|
kent, det stämmer bra det! Jag har pratat med tidigare ägaren sen sist, och han säger de var den bästa bilen han haft! och han hade kört 10 000 mil med den så han borde ju veta om någon! :) Hur känner du till bilen kent? Imorgon blir det affär!!! :) (förutsatt att provkörningen blir felfri) |
|
| Den har nog haft fler än 2 ägare..Import -99 | |
| Den skall ha haft en ägare i tyskland(hur kollar man om det stämmer?), VD för gallerix, sedan första ägaren i sverige är en av skaparna för gallerix sverige | |
|
Lättast är att plocka ut en kopia på fahrzeugbrief som finns sparat på den bes.station som bilen reg.bes. på. Kolla med Svensk Bilprovnings kundservice. Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
| Nu är jag ägare :) | |
Ug-Lee |
Grattis |
|
GRATTIS Sad_ant!!!!!- Välkommen! Är det inte sköööööönt?!!! NJUT! GrosseKraftwerk |
|
|
Det är hur skönt som helst :) sen fick jag 2 000kr mer i lön dagen efter bara sådär!! så nu har jag råd med bensin också!! den är helt underbar, enda utrustningen som saknas är: Elratt, taklucka, EDC och telefon, varav elratt & EDC är det enda jag vill ha :) dubbelglas, webasto, konturstolar, Montana-läder(??), 19" hamann fälgar, Xenon, TV/navi, servotronic, rattvärme, baksätesvärme, parkradar, regnsensor, utbytta element + baslåda och slutsteg för 13 000kr och 4 pipor. Inte en rostfläck! första ägaren i sverige har kört 10 000 mil i och säger det är den bästa bilen han haft :) svängradien är ju dock som en ångbåt älskar dock servotronic |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.